se jotain siellä netissä..vai…riippuvuutta..

se jotain siellä netissä..vai...riippuvuutta..

Käyttäjä raiko aloittanut aikaan 18.02.2019 klo 15:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä raiko kirjoittanut 18.02.2019 klo 15:18

ennen mies istui netissä kun oli pöytäkone.nyt älypuhelimen ostettuaan heistä on tulleet erottamattomat.riippuvuus puhelimeen/nettiin näkyy siinä että yhteinen tekeminen on jäänyt kokonaan.ruoka kauppa reissulla ei voi olla ilman puhelimen vahtaamista.koti oloista puhumattakaan.yöllä hän istuu puhelimen kanssa pimeässä.(minun uniongelman takia nukumme eri huoneissa.mies nukkuu alakerrassa)miksi tämä häiritsee minua?siksi etten saa siltä mölyääniltä rauhaa.kun olen asiasta sanonut -minut leimataan luulosairaaksi.silti mies voi istua siellä monta tuntia ja aamulla on silmät ristissä mutta jatkaa pian siellä oloaan.olen kysynyt asiasta mutta en saa mitään vastausta.hän ei jätä puhelintaan hetkeksikään minun ulottuville.saatikka yksin pöydälle jos hän menee jonnekkin.en ole ihminen joka kaivaa toisen puhelinta/nettiä.toiseksi hänellä on kaikki siellä ruotsin kielistä jota en osaa..tuntuu että toinen on kadonnut sinne.vaikka yritän ehdottaa et mennäänkö uimaan ,kävelemään. yms.niin saan kaiken tehdä yksin.ollaan oltu jo 10v yhdessä ja ollaan yli 50v.onko kukaan kokenut samaa?miten asia ratkesi?
(en saa mieheen puhe yhteyttä kun hän istuu netissä)