salaystävätkö ?? vai rakkaat ??
Voi tätä ihmiseloa. Kuinka kukaan enään voi luottaa keneenkään.. mietin.
Salaisuudet tulevat julki ennemmin tai myöhemmin. Ystäväni vieraili meillä usein, välit puolisooni olivat jotenkin oudon lämpimät. Joskus epäilin ja nauroin ajatuksilleni.
Vaan kuinkas kävikään. Puolison puhelimesta piti ottaa valokuvia koneelle, okkei…
tekstiviestit singahtivat ruudulle silmieni eteen.
Mies käynnyt kyläilemässä ystävän luona..
salaa..kahdesti ja paljon on viestejä lähetelty ja puheluita vaihdettu.
Kovat ovat selitykset, ovat ystäviä ja mikä mukavinta ovat minun mustasukkaisuudesta muka keskustelleet jo 9 kk vaikka sain asian selville vasta 4 kk sitten. Viestien määrän tiedän 9 kk:n ajalta vain puolisoni osalta, hänellä kun on omistamani liittymä. Kuinka paljon ”ystävä” on niitä laittanut ? paljonko on soitellut?
Ihmettelin kauan minne lämpö ja mukava mieheni on kadonnut. Nyt tajuan, se mukavasti käyttäytyvä avulias puoliso auttaakin nyt toista naista. Olen puhunnut asiasta molempien kanssa, nainen todistelee ettei missään tapauksessa ole kiinostunut miehestäni, luuseri hänen mielestään..
Puolisoni ei voi ajatellakkaan että olisi kiinostunut ”ystävästäni”.
Jostain syystä puolessa vuodessa yli 60 naiselle lähetettyä viestiä, 15 puhelua ja salatapaamiset joiden oikeaa lukumäärää en edes tiedä puhuvat muuta.
Olen pohtinut tätä asiaa jo kuukausi kaupalla. Elän kokoajan luulossa, että hän on naisen luona jos tulee vaikka pari tuntia myöhemmin kotiin.
Voivatko olla muka ystäviä….en voi uskoa sitä. Sillä jos olisivat ystäviä olisi toiminta rehellistä ja avointa. Ei kokoajan salaa tapahtuvaa. Puhelut ja viestit ovat lähetetty sellaiseen aikaan, että olen ollut töissä ja muuten poissa kotoa (teatterissa, äidin luona). Uskooko kukaan tuohon valheen verkkoon ??