Salasuhde serkun kanssa

Salasuhde serkun kanssa

Käyttäjä Läpinäkymätön aloittanut aikaan 11.05.2021 klo 00:00 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Läpinäkymätön kirjoittanut 11.05.2021 klo 00:00

Mietin pitkään uskallanko kirjoittaa mutta kokeilen kepillä jäätä.

 

Olen toinen nainen.

Sen lisäksi, että minulla on yli vuoden kestänyt jonkinlainen salasuhde naimisissa olevan miehen kanssa, on tämä mies oma serkkuni.

 

Emme ole olleet toistemme elämässä koskaan aiemmin, vaikkakin olemme toki tienneet olemassaolostamme. Olemme kyläilleet perheen kanssa heidän luonaan kun olen ollut pieni lapsi mutta muutoin emme ole olleet tekemisissä. Aikuisiällä olemme olleet vain terveydystuttuja.

Toisen puolen suvun serkkujen kanssa tämä ei tulisi kuuloonkaan, koska ovat olleet läheisempiä.

Miehellä on kymmeniä vuosia kestänyt avioliitto ja aikuiset lapset. Itse olen lapseton ja sinkku.

 

Kohtasimme kerran sattumalta humalassa josta tilanne sitten eskaloitui viestittelyyn.

Taisimme ihastua jo viestejä vaihdellessa ja päätimme tavata.

Harrastimme ensimmäisellä tapaamisella seksiä mutta suhteessamme on myös muuta.

 

Aiheesta on vaikea kirjoittaa, joten mikäli jollain on vastaavaasta tilanteesta kokemusta niin olisi kiva jakaa ajatuksia. Toivon, etten saisi lynkkausta osakseni. Olen kuitenkin ihan tavallinen nainen, enkä mikään paha viettelijätär. Elämä vain kuljetti tähän tilanteeseen.

Olen parille ystävällseni asiasta kertonut ja pystyn heidän kanssaan asiaa purkamaan eivätkö he ole tuominneet minua.

 

Käyttäjä Tamarindi kirjoittanut 03.06.2021 klo 15:20

En oikein tiedä, mitä odotat. Ymmärrystä? Koska elämä vain kuljetti tähän tilanteeseen? Serkku tai ei, salasuhde on väärin. Ajatteletko, että koska suhteessa on muutakin kuin seksiä, se jotenkin oikeuttaa suhteen? Että vedätte toisianne puoleenne niin voimakkaasti, ettette voi sille mitään, ja suuremmat voimat ohjaavat kohtaloanne?

Mielestäni olet ihan tavallinen nainen, jolta puuttuu kykyä ottaa vastuuta valinnoistaan. Serkkusi tekee omat valintansa, mutta sinäkään et ole sivullinen. Osallistut tietoisesti tuskan tuottamiseen serkkusi puolisolle. Eivät ihmiset aina pahuuttaan tee vääriä asioita, vaan heikkouttaan tai ajattelemattomuuttaan.

Tätä et ehkä halunnut kuulla, mutta näin mä asian näen: elämä ei kuljettanut vaan teit päätöksen osallistua pettämiseen. Itse asiassa monta pientä ja isompaa päätöstä. Kannattaa tavoitella parempaa kuin miestä, joka on valmis pettämään.

Käyttäjä Paksoi kirjoittanut 11.02.2022 klo 01:12

Itsellä oli myös salasuhde serkkuni kanssa hetken aikaa. Nyt ollaan yhdessä.

Hän nyt 26-v nainen ja minä 31-v mies. Jotain silmäpeliä oli ollut joskus kun olimme nuorempia, ja myöhemminkin mutta ei sitä (alle) parikymppisenä ottanut tosissaan, ja hän silloin teinityttö.

Tavattiin joissakin illanistujaisissa, ja silmäpeliä oli vähän. Kumpikin seukkasi silloin, ja ei tavattu ihan niin usein, mutta kun asutaan samassa kaupungissa, niin nähtiin toisemme aika usein siellä sun täällä. Aina muitten sukulaisten kans kaikissa kissanistujaisissa tavattiin usein.

Yhdestä hipaisusta yhtenä päivänä kaikki muuttui. Hänen kätensä kosketti reittäni (tarkotuksella tai ei). Tiedettiin heti, että ollaan rakastuneita.

Ei olla tehty lapsia eikä tehdä, mutta rakastetaan toisiamme ylikaiken.

Käyttäjä Merellä6989 kirjoittanut 19.02.2022 klo 14:16

Hei

kyllä sinulla on todellinen suhde ja todennäköisesti olette oikea pari. Olosuhteet on vaan vaikeat.

tulee kestämään sun koko elämän ajan mutta ei yhteistä elämää.odottelussa voi mennä viimeisille päiville  ja hyvä niin jos jaksaa asennoitua niin.

Anna Puun kappale säännöt rakkaudesta.