Salasuhde serkun kanssa
Mietin pitkään uskallanko kirjoittaa mutta kokeilen kepillä jäätä.
Olen toinen nainen.
Sen lisäksi, että minulla on yli vuoden kestänyt jonkinlainen salasuhde naimisissa olevan miehen kanssa, on tämä mies oma serkkuni.
Emme ole olleet toistemme elämässä koskaan aiemmin, vaikkakin olemme toki tienneet olemassaolostamme. Olemme kyläilleet perheen kanssa heidän luonaan kun olen ollut pieni lapsi mutta muutoin emme ole olleet tekemisissä. Aikuisiällä olemme olleet vain terveydystuttuja.
Toisen puolen suvun serkkujen kanssa tämä ei tulisi kuuloonkaan, koska ovat olleet läheisempiä.
Miehellä on kymmeniä vuosia kestänyt avioliitto ja aikuiset lapset. Itse olen lapseton ja sinkku.
Kohtasimme kerran sattumalta humalassa josta tilanne sitten eskaloitui viestittelyyn.
Taisimme ihastua jo viestejä vaihdellessa ja päätimme tavata.
Harrastimme ensimmäisellä tapaamisella seksiä mutta suhteessamme on myös muuta.
Aiheesta on vaikea kirjoittaa, joten mikäli jollain on vastaavaasta tilanteesta kokemusta niin olisi kiva jakaa ajatuksia. Toivon, etten saisi lynkkausta osakseni. Olen kuitenkin ihan tavallinen nainen, enkä mikään paha viettelijätär. Elämä vain kuljetti tähän tilanteeseen.
Olen parille ystävällseni asiasta kertonut ja pystyn heidän kanssaan asiaa purkamaan eivätkö he ole tuominneet minua.