Silent rage kirjoitti 24.03.2005 klo 22:42:
Asuin avoliitossa lähes koko sen ajan, mitä ihminen normaalisti kokeilee vastakkaisen sukupuolen kanssa, ja vielä paljon pitempään.
Minulta jäi ikäänkuin kokematta se "nuoruus".
Nyt kun minut on kolmekymppisenä jätetty yksin, niin nyt sitten vedän jalkaan muovihousua ja värjään lettiä (mitä en ole ikinä ennen tehnyt), ja minua luullaan poikkeuksetta 25-vuotiaaksi. Jossakin nettifoorumilla olen joutunut naurunalaiseksi, että kuinka kolmekymppinen voi käyttäytyä niinkuin parikymppinen.
Mitä minun pitäisi tehdä? Hyväksyä se, että olen kolmekymppinen, ja nuoruuteni on ikuisesti kadotettu, vai jatkaa sillä linjalla, mikä itsestä hyvältä tuntuu, ja jättää koiranleukojen jutut omaan arvoonsa?
Hei,
Olet sellainen kuin olet, ja ei ole Sinun murheesi mitä muut ajattelevat. Nauti elämästäsi, tee sitä mikä on mukavaa.Ihmetyttää ajatukset että kun saavuttaa jonkun iän, ei voi tehdä joitain asioita. Tuttavani, iäkäs rouva, liki 70v ajaa vieläkin moottoripyörällä että haituvat hulmuaa, mitä sitten -HÄN NAUTTII ELÄMÄSTÄÄN ! Kateelliset panettelee,,Mutta sen sanon, että jos olet elänyt kunniallisesti niin viinan ja huumeiden kanssa ei passaa ruveta läträämään. Joku kyllä aloittaa tupakinpolton vasta myöhemmällä iällä, niin mitä sitten. Voi sitä joku ns mummokin vetää stringit jalkaan vielä 60 vuotiaanakin. Turha on ihmisiä jaotella ikäkriteereihin. KOrvien välissä on ikä, voit olla 50v, silti tosi nuorekas. Ikä ei saa olla este asioille ainakaan vanhemmalla iällä, eli yli 18v. Ja kolmekymppinen ei ole vanha, vanha on sitten kun kuolee.Elämään kuuluu tietyssä aikajaksossa rypyt, ihon muutokset, harmaus...mutta ei se elämän nauttimisen este ole.
Uskon että vanhemmat ihmiset ovat paljon vapautuneempia kuin me ns keski-ikäiset kontrollifriikit.
Ja sinä kolmekymppinen, anna piutpaut moralisteille.Jospa oletkin elänyt toisen elämää, ja nyt vasta ymmärrät sen mitä haluat ja olet. Onnea elämääsi, muista nauttia ja olla oma itsesi.🙂👍