romuna

romuna

Käyttäjä hajotettu72 aloittanut aikaan 02.07.2013 klo 22:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä hajotettu72 kirjoittanut 02.07.2013 klo 22:35

Moi! Olitiin naiseni kanssa n.2v yhdessä, kunnes hän ehdotti eroa.. no ei kumminkaan vaihunu kuin asuin paikat mä omassa ja hän äidillään. Mä olen n.20v sitä vanhempi. No, joku aika sit meni kaverinsa kanssa baariin ja kun aamulla nähtiin oli sillä fritsut kaulassa ja koitti vielä selittää et ei ne oo fritsuja.. ja vannoi vaan rakastavansa ainoastaan mua. sit n. Parin päivän laitto vaan viestin et haluu erota.. mä ihan romuks.. sit meni n. 2viikkoo ni meillä alko taas suhde.. ja taas oli niin ihanaa kunnes 2 päivää sit satuin kattoo sen uutta puhelinta ja siin oli joku chatti ja siin et pidetääks tuhmaa joku päivä..menos jonku miehen kans.. kysyin et mitä tää on ni selitti vaan et yks vanha tuttu.. no mä sit tos eile laitoin viestii ku vastannu puheluihi et se on loppu nyt en enää jaksa tommosta valehteluu.. mut mä kaikesta huolimatta rakastan ja on kauhee ikävä. Mut nyt jos otan häneen yhteyttä niin kyllä kai petän itteeni.. mitä mä teen…☹️

Käyttäjä ElämäänEksynyt kirjoittanut 05.07.2013 klo 20:13

Hei!
On varmasti vaikeeta ja ikävä. Niin kai kuuluukin. Mutta mitä teet kumppanilla, joka ei selvästikään arvosta sinua?! Ei ole rehellinen tai luotettava. Eikä selvästikään rakasta sinua kovinkaan paljon jos on valmis loukkaavaan sinua tuolla tavalla!
Nyt nokka pystyyn ja uusia tuulia kohden!
Nauti sinkku elämästä ja kun aika on oikea niin kohdalle varmasti osuu paljon parempi nainen; rehellinen ja luotettava! Ihminen joka arvostaa sinua 🙂👍

Käyttäjä StgPepper kirjoittanut 05.07.2013 klo 20:44

Samaa mieltä. Olet tullut todella huonosti kohdelluksi. Ei ole tuo kumppani sinun arvoisesti. Ota askel taakse, vaikka se pahalta tuntuisikin ja nenä kohti uusia seikkailuja.