Olin ollut noin neljä vuotta sinkkuna ja sitten löysin elämäni rakkauden.Olin heti alusta asti aivan pilvissä.Mies tuntui ja näytti aivan ihananlta.Hän puhui kauniisti ja hujkutti minut rakkauteen.kauniisiin sanoihin ja lempeyteen.Seksi oli kerrassaan upeaa.En ollut koskaaan kokenut sellaista.Noin puolen vuoden seurustelun jälkeen sain ensimmäisen lyönnin nyrkistä.Sitä seurasi muutaman kuukauden välein oikein kunnon selkäsauna.jouduin kaksi kertaa sairaalaan.Mieheni harrasti myös henkistä väkivaltaa.Sain monesti kuulla noin 2-3tuntia haukkumista kuinka olen huora,läski,vastenmielinen ym ja tilannetta hän höysti kysymyksillä,joihin piti koittaa vastata oikein ettei hänen tarvitse turvautua väkivaltaan.Jälkeenpäin hän oli aina pahoillaan ja lupasi ettei hän enää,mutta seuraavassa hetkessä hän jo perui sanansa.Pelottelua oli koko ajan.Olin niin rakastunut että kestin kaiken ja uskoin hänen muuttuvan.Tilanne paheni koko ajan en uskaltanut liikkua missään,enkä soittaaa kenellekkään,enkä tavata ketään,koska mieheni oli erittäin mustasukkainen.Opin elämään niin että kaikki sujuisi mahdollisimman tasaisesti.Elin täysin vain miehelleni.Minun oli oltava valmis kaikkeen mitä hän halusi.Koskaan en saanut näyttää että olisin väsynyt tai onneton.Pelkään häntä,enkä voi ymmärtää hänen kohteluaan.Hän ajattelee vain itseään.Ulkopuolisten silmin hän on oikein hurmaava.Mieheni on myös pettänyt minua muutaman kerran ja on jopa ylpeä siitä.Valehtelu kuuluu hänen lähes jokapäiväiseen ohjelmaan.Tuntuu etten voi luottaa häneen enään missään asiassa.En uskalla erota.Mieheni ei päästä minua.Olen vanki.
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.