Rakastuminen kahteen naiseen

Rakastuminen kahteen naiseen

Käyttäjä Katcu aloittanut aikaan 31.03.2020 klo 13:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Katcu kirjoittanut 31.03.2020 klo 13:57

Mieheni on kertonut rakastuneensa toiseen naiseen. Hän ei halua eroa vaan pitää molemmat naiset elämässään. Hän ajattelee, että niin kuuluukin olla, että on monta rakkautta elämän aikana. Minä ajattelen eri tavalla. Meillä on pitkä avioliitto takana ja tuntuu ettei sekään merkitse mitään. Olen ajatellut yrittää sallia tämän ja heidän tapailut, mutta ajatus siitä tuntuu jatkuvasti repivän minut kappaleiksi kerta toisensa jälkeen. Hän kertoo, että vaikka päätyisin eroon hän ei halua lopettaa suhdetta toiseen naiseen. Ilman häntä mieheni olisi onneton ja vaillinainen. Menen vuoristorataa, ajattelen josko suhde laimenisi? Mutta mitä sen jälkeen, olenko enää itse valmis edes jatkamaan?

Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2020 klo 15:29

Hmm... haluatko oikeasti sallia tuon oman hyvinvointisi kustannuksella? Ymmärrän, että on pitkä suhde takana, mutta eihän tuo ole millään tavalla kunnioittavaa käytöstä sinua kohtaan. Jos hän oikeasti rakastaisi sinua, niin hän ei pettäisi sinua. Tai toimisi sinua kohtaan noin julmasti

Käyttäjä XXX3 kirjoittanut 10.04.2020 klo 20:03

Hei Katcu, kirjoituksesi jäi vaivaamaan mieltäni.

Miehesi haluaa  jatkaa sekä avioliittoa kanssasi että suhdetta uuteen rakkauteen.

Et kertonut, kuinka kauan suhde on kestänyt, mutta ilmeisesti se on vielä roihuvaiheessa, koska miehesi noin rinta rottingilla kertoo, ettei missään nimessä luovu rakastetustaan.

Saatko  mieheltäsi lämpöä, intohimoa, rakkauden osoituksia, hellyyttä, kauniita sanoja. Vai kuuluvatko ne uuteen suhteeseen ja sinulle jää arki? Riittääkö se sinulle?

Miten estät itseäsi katkeroitumasta, jos jäät odottelemaan roihun hiipumista?

Et tiedä, mitä on tapahtunut ja mitä tulee tapahtumaan miehesi ja naisen suhteessa, mutta päätät itse omasta elämästäsi. Teet sitten minkälaisen päätöksen tahansa, älä jää kynnysmatoksi: olet arvokas ja ainutlaatuinen ja ansaitset arvostusta ja rakkautta.

Kaikkea hyvää sinulle.