rakastan häntä…niin paljon

rakastan häntä...niin paljon

Käyttäjä pirpelo aloittanut aikaan 02.05.2013 klo 08:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä pirpelo kirjoittanut 02.05.2013 klo 08:49

olen ollut parisuhteessa nyt pari kuukautta.

tämä on erilaista, tunnen suurta rakkautta, kaipausta ja lämpöä tätä miestä kohtaan.
olen aina ollut todella vaikea luonne ja sekös minua ketuttaa, ja tämä mies muutti kaiken elämässäni. kaikki alkoi taas maistua hyvältä, näyttää kauniilta. rakastan niin paljon, että sattuu enkä ole ikinä ennen ollut näin tosissani parisuhteessa kuin nyt.

meillä meni hyvin, mitä nyt pari riitaa, mutta sanokaa yksikin suhde missä ei ole?
minulla on tietty ongelma, että vedän tyhmästi asioista omia johtopäätöksiä ja saatan mököttää tai jotain ja mies saattaakin yhtäkkiä tulla kysymään mikä on vialla. siinä mielentilassa saatan TODELLA TYHMÄSTI jatkaa mökötystä enkä ajattele asiaa eteenpäin mitä siitä seuraa hänelle. no tämä viimeisin taisi olla vika tikki, hän sanoi ettei tässä ole enää järkeä, hän ei jaksa.. olen niin surun murtama kuin ihminen vain olla voi. lupasi puhua kanssani vielä tänään, mutta pelkään pahinta.

olenko todella niin paha ihminen ja onno tämä tosiaan niin ylitsepääsemätön asia ettemme voi enää yrittää? … olen miettinyt pääni puhki mitä sanoisin illalla hänelle. haluaisin muuttua, haluaisin vielä yhden mahdollisuuden? mikään ei tunnu oikealta lauseelta…. olen niin rikki. onko ketään samaa kokenutta? on niin p*ska fiilis😭

en tiedä mitä teen jos hän jättää minut ☹️

Käyttäjä Sophiet kirjoittanut 02.05.2013 klo 21:25

Moikka,

minun on pakko vastata sinulle. Itselläni on aivan sama ongelma... Olen seurustellut poikaystäväni kanssa kohta vuoden, ja suutun mitättömistä asioista, jotka johtavat suoranaiseen ja loputtomaan raivokohtaukseen. Suurimmaksi osaksi meillä on ihanaa, mutta mikäli oma käytökseni jatkuu pilaan tämänkin suhteen, kuten kaikki edellisenikin. Olen myös itse löytänyt elämäni ihmisen, jota en halua menettää. Lupaan hänelle joka kerta muuttua ja pyydän mahdollisuutta, hän antaa... aina kuitenkin petän hänet sekä itseni. Kun suutun, en osaa lopettaa vaan menen äärimmäisyyksiin. Viimeisin tempaukseni oli viimeinen tikki ja tiedän, että nyt minun on todella onnistuttava, jos haluan että hän pysyy kanssani. Ensimmäinen askeleeni kohti muutosta oli tänne tukinettiin kirjautuminen.

Kun luin viestisi, ymmärsin, että en ole ainut ongelmineni. Olen pitänyt itseäni "raivohulluna joka pilaa kaikkien elämän". Olen siis pahoillani, että en osaa antaa sinulle neuvoja, mutta ainakin osasin kertoa että et ole yksin ja toivon että se helpottaa. Kyllä me ratkaisu löydetään! Osaatko sanoa millaisista asioista suutut? Ovatko ne mitättömiä ja arkipäiväisiä, omia "kuviteltuja" asioita ja vääryyksiä vai jotain mitkä toistuvat tietyissa tilanteissa?

Käyttäjä pirpelo kirjoittanut 04.05.2013 klo 00:43

Moikka Sophiet.

En tiedäkkään miten paljon huojentuneempi oloni on nyt kun tiedän, etten ole "ongelmani" kanssa yksin. Olen siis hyvin temperamenttinen niinkuin jo aikaisemmin kerroin..

Jutut saattavat olla vaikka niinkin tyhmiä kuin, että olemme vaikka samassa baarissa, jos tämä mies ei huomio minua tarpeeksi, tai on muuten poissaoleva tai jotain ja osoittaa paljon enemmän huomiota johonkin muuhun ihmiseen kuin esim. minuun ja ei voi edes "näyttääkään" olevansa kanssani yhdessä. Onhan se turhankin pieni asia, mutta minulle se viestii sitä, että hän ei halua näyttää kaikille olevansa kanssani.

Suudelman antaminenkin yleisellä paikalla tuottaa hänelle 'pakollisia ympärilleen katselemisia' tämä taas viestii samaa, eli.. (kuka näki? suutelimme juu? olemme yhdessä haloo!)

Noh, antoi onneksi minulle vielä mahdollisuuden, minun on muututtava. Nyt.. sillä en halua menettää häntä, ja tiedän, että nämä ajatteluni ovat niin lapsellisia, että sen tajuan jo itsekin. Haluan muuttua 😟

Olisi mukava kuulla miten teillä menee? 🙂

Käyttäjä Heltsu2 kirjoittanut 27.09.2013 klo 12:52

Voih ja huokaus.. Saman ongelman kanssa painiskeleva ilmoittautuu... Ihana kuulla miten en ole ainoa tässä asiassa!

Mökötän pitkään ja hermostun Todella typeristä asioita. En kestä että poikaystäväni lähtee ilman minua ja pelkään jääväni yksin. No jatkamalla tällä tavalla jään yksin! Olen hakenut apua keskustelemalla nuorisotyöntekijän kanssa. Ja pohdiskelen enemmän käytöstäni nyt kuin ennen. Mutta vaikka sitä kuinka yrittää olla hermostumatta, niin silti hermostuu ja aiheuttaa toiselle mielipahaa ☹️ En koe olevani mustasukkainen, muutakuin pienellä positiivisellä tavalla 🙂

Rakastan miestäni ja tahdon elää tämän ihmisen kanssa elämääni ja saada yhdessä lapsia ja rakentaa tulevaisuutta, mutta pelkään pilaavani tilaisuuteni typerillä kohtauksillani! Ja pilaankin, jos en muutu. kuka tämmösen kans haluaa loppuelämänsä olla?! 🙂

Minulla nämä kohtaukset ja typerät hermostumiset johtuvat huonosta itsetunnosta... Välillä on hyviä aikoja, jolloin osaan hillitä itseni ja välillä tuntuu taas että toista seuraa kolmas - ja neljäs ja niin edelleen.. ☹️ Ja sit ollaan taas tilanteessa, jossa pelkään parisuhteen kaatuvan ja jääväni yksin ja aina saa syyttää vain itseään... :/
Toivotaan, että meille kaikille löytyy kuitenkin apu parempaan elämään! 🙂