rakastan häntä...niin paljon
olen ollut parisuhteessa nyt pari kuukautta.
tämä on erilaista, tunnen suurta rakkautta, kaipausta ja lämpöä tätä miestä kohtaan.
olen aina ollut todella vaikea luonne ja sekös minua ketuttaa, ja tämä mies muutti kaiken elämässäni. kaikki alkoi taas maistua hyvältä, näyttää kauniilta. rakastan niin paljon, että sattuu enkä ole ikinä ennen ollut näin tosissani parisuhteessa kuin nyt.
meillä meni hyvin, mitä nyt pari riitaa, mutta sanokaa yksikin suhde missä ei ole?
minulla on tietty ongelma, että vedän tyhmästi asioista omia johtopäätöksiä ja saatan mököttää tai jotain ja mies saattaakin yhtäkkiä tulla kysymään mikä on vialla. siinä mielentilassa saatan TODELLA TYHMÄSTI jatkaa mökötystä enkä ajattele asiaa eteenpäin mitä siitä seuraa hänelle. no tämä viimeisin taisi olla vika tikki, hän sanoi ettei tässä ole enää järkeä, hän ei jaksa.. olen niin surun murtama kuin ihminen vain olla voi. lupasi puhua kanssani vielä tänään, mutta pelkään pahinta.
olenko todella niin paha ihminen ja onno tämä tosiaan niin ylitsepääsemätön asia ettemme voi enää yrittää? … olen miettinyt pääni puhki mitä sanoisin illalla hänelle. haluaisin muuttua, haluaisin vielä yhden mahdollisuuden? mikään ei tunnu oikealta lauseelta…. olen niin rikki. onko ketään samaa kokenutta? on niin p*ska fiilis😭
en tiedä mitä teen jos hän jättää minut ☹️