Rakastaa vai ei rakasta?
Ollaan miehen kanssa kuljettu yhteistä matkaa nelisen vuotta, viime kesänä muutettiin yhteen.
Mutta suhdetta varjostaa kokoajan se, että en saa enää rakkauden osoituksia ja tunnen itseni riittämättömäksi 😞
Miehen on todella vaikea sanoa ”rakastan sinua” tai muuten sanoin osoittaa tunteitaan, näin on ollut aina, nykyään vielä enemmän. Kuitenkin halailee ym. ja näin osoittaa välittävänsä, mutta tätäkin voisi olla enemmän. Vai olenko liian vaativa?
Viime kesänä, ennen kuin muutettiin yhteen sain tietää, että mies oli tuonut erään yhteisen tuttava naisen luokseen baarista. 100% varmaksi voin sanoa, ettei mitään läheisyyttä lukuunottamatta tapahtunut heidän välillä.
Ei myöntänyt tekoaan millään, ennen kuin soitin naiselle.
Mies jatkoi vielä viestittelyä naisen kanssa, vaikka olin jo omat ehtoni asettanut. Nostin kytkintä ja sanoin hänen tehneen valintansa. Pidin etäisyyttä. Mies oli lähes samantien sanonut naiselle ettei aio minua menettää ja lopettanut homman alkuunsa ja oli todella pahoillaan minulle. Saatiin asiat selviksi ja myöhemmin muutettiin yhteen.
Ja nyt…sama tilanne.
Lähti isommalla lähikaupungilla käymään ostoksilla ja oli sitten käynyt vanhan tuttunsa luona… 😞
Arvasin että jotain on pielessä ja pari päivää kyseisen reissun jälkeen syyllistyin lukemaan miehen viestit.
Naiselta löytyi viestejä ”kaduttaako kun nähtiin?”, ”haluan takaisin sinun kainaloon” ym. Mies vastaillut näihin melko ympäripyöreästi. Viesteistä kävi ilmi ettei taaskaan mitään muuta ollut tapahtunut.
Kun kerroin tietäväni, ei taaskaan meinannut millään myöntää. Asiat saatu jälleen selvitettyä ja yhteydenpidon ovat lopettaneet, edes facebookissa eivät ole kavereita enää.
Tuntuu niin pahalta, että joku muu on saanut sitä läheisyyttä, mitä minä kaipaan 😭 Miksi se täytyy hakea muualta? Onko hän kyllästynyt minuun? Miksen minä riitä? Mikä minussa on vikana? Miten saan hänet rakastamaan itseäni enemmän?
Kysymyksiä tulvii ja tulvii mieleeni, en tiedä mitä tekisin.
Jos yritän aiheesta puhua, mies hermostuu ja sanoo että jankkaan.
Mitä minä teen?!☹️