Mua puristaa nyt sisältä ja tekis mieli vaan huutaa saakelin lujaa. Musta tuntuu että olen masentunut tai jotain, on niin sekavaa etten oikein ota selvää itsestäni. Olemme olleet avopuolisoni kanssa yhdessä melkein 3 vuotta, mutta luulen etten rakasta häntä enää. En uskalla sanoa sitä hänelle koska en halua että häntä sattuu.
Olen pärjännyt elämässä ja yhteiskunnassa hyvin ja monissa asioissa todella hyvin, siltikin tunnen että olen epäonnistunut. En saa tyydytystä mistään, voin vain jumittaa minuutti tolkulla katsomatta tai miettimättä mitään. Olen alkanut menettää yöuniani. Toimenkuvaani kuuluu paljon organisointia ja päänkäyttöä. Hommatkin kärsii kun en vain saa mitään päästäni ulos.
Kaikki olettavat että aina minä pärjään, kertovat minulle huolensa ja toivovat saavansa oikeita vastauksia. Olen hyvä kuuntelemaan ja auttamaan, mutta miksi en pysty nyt auttamaan itseäni? Ulospäin olen luja enkä osaa näyttää / kertoa miltä minusta tuntuu.
Nytkään en osaa kunnolla kertoa itsestäni. Mitä voin tehdä, voiko joku auttaa? Olen eksyksissä sisälläni.