Moikka! Ajattelin tulla tänne pyytämään apua että mitä minun pitäisi oikeen tehdä, kun taas mies aiheutti pahan mielen minulle ☹️
Elikkä, Mies tuli yöllä noin 3-4 aikaa kotiin umpi humalassa hyvä että pystyssä pysy. Heräsin siinä sitten siihen kolisteluun ja kömmin ison vauva mahani kanssa katsomaan että mitä oikeen tapahtuu. Istuin olohuoneen sohvalle ja mies oikeen kaatui samalle sohvalle, minä siinä sitten säikähdin ja sanoin ”Varo mahani !”. No tuostahan se riemu repesi !! Mies otti mun kädestä tiukan otteen ja jankkas ” Varo mun mahaa, varo mun mahaa. Vitun huora luulee et tapan sen”. Siinä sit yritin miehelleni selittää että mä säikähdin kun hän rojahti siihen samalle sohvalle kanssani ja en tahdo että mikään kolhaasee viimesillään olevaa mahaani.
Mies raivostui viellä enemmän selityksestäni ja heitti olohuoneen pöydän telkkaria päin, nosti sitten viellä telkkarin maasta ja paiskasi sen takaisin maahan. Siinä samassa rytäkässä meni puhelimenikin kun se sattui siinä pöydällä olemaan.
Minä nousin sitten nopeasti sohvalta pois ja menin makuuhuoneeseen kun mieheni seurasi minua sinne ja jankutti vain ” Vittu sä luulet mua murhaajaks, vitun lumppu mä en enää jaksa. tää oli tässä”. Mies siitä sitten lähti ja minä jäin suu pyöreenä istumaan sängylle ja ihmettelemään että mitä mä sanoin muka väärin?
Ja aamulla kun tässä heräsin ja kävelin olohuoneeseen niin siellä on nyt tv, pöytä ja puhelimeni aivan tuusan nuuskana ja mies oli näköjään tullut takaisin jossain vaiheessa ja nukkui nyt sohvalla haisten vanhalta viinalta, kuolaa suu pielestä valuen.
Mitä minun pitäisi tehdä?! tämä on tätä joka ikinen kerta kun mies alkoholia ottaa, olen sanonut hänelle siitä monesti että lopettaa. Mutta kuulema minussa vika, ilman minua hän olisi kuulema myös humalassa rennompi.. minua pelottaa tulevan lapsemme puolesta..
Terveisin: SussuMarja