Puhukaa mulle järkeä :)
Puhukaa mulle järkeä ja auttakaa ymmärtämään itseäni 🙂 Kaipaan ulkopuolisten näkemystä ja uusia näkökulmia.
Mulla on hyvä mies ja ihana perhe. Mies laittaa ruokaa, osallistuu kotitöihin, rakentaa ja remontoi, huomioi minut kaikessa, ei väkivaltaa, ei juo, ei riitoja, rakastaa minua ja perhettään yli kaiken, on hellyyttä, läheisyyttä, seksiä (vaihtelevaa ja usein), yhteistä aikaa (myös kahden kesken), teemme paljon asioita yhdessä, raha-asioissa olemme yhtä mieltä, on hauskanpitoa, hulluttelua, harrastuksia (yhdessä ja erikseen), ajankäyttö ja siitä sopiminen ei aiheuta ongelmia.
Yhdessä olemme olleet peruskouluikäisistä saakka, nyt jo keski-ikäisiä. Kaikki siis periaatteessa hyvin ja pitäisi olla onnellinen. Silti minusta tuntuu kuin jotain puuttuisi. En tosin tiedä mikä. Tuntuu että vain olen. En odota esim. lomia, yhteistä aikaa tai muita tulevia tapahtumia kuten ennen. Tosin eivät ne vastenmielisiltäkään tunnu.
Tiedän, etten parempaa löytäisi enkä edes hae. En myöskään usko, että olisin onnellisempi yksin. Mikä minua siis vaivaa? Miksen osaa olla onnellinen tästä? Miksi epäilen tunteitani ja mietin, onko tämä vain tottumista vai jotain enemmän, kuten rakkautta? Vai onko tämä jotain keski-ikäisen hullutuksia, jonkinlainen kriisi, että tässäkö tämä oli?
Onko teillä kokemusta vastaavasta tai osaatteko muuten analysoida tilannetta? Masentunut en ole ja iloitsen kyllä monista muista asioista. Haluaisin niin saada entiset tunteet takaisin, tuntea rakastavani, kaipaavani.