Piti sitten tämäkin kokea
Vaimoni petti minua pitkän yhdessä-olon jälkeen. Lapsiakin on.
Kaikki paljastui jokin aika sitten, kuulemma mitään seksuaalista ei ollut tapahtunut
ja vastapuolen suuteluunkaan ei ollut vastannut. Oli kuitenkin tavannut miehen muutaman kerran salaa ja viestitelly tämän kanssa jonkin aikaa. Oli tietysti poistanut kaikki viestit. Seksiä on ollut hyvin vähän pitkään aikaan ja
Muutenkin edeltävänä aikana meillä meni pitkään huonosti. Itsekin olen ollut lähellä heittäytyä samanlaiseen mutta tajusin olla niin tekemättä.
Vaimo kyllä osoitti katuvansa ja tiesi välittömästi että mitä elämältään haluaa; minut ja perheensä. Vaikea uskoa kuitenkin että niinkin palavasti olisi ihastunut toiseen ilman että pidemmälle olisi menty kuin vain juteltu.
Jonkin aikaa asian ilmi tultua meillä menikin loistavasti, mutta nyt taas sama kylmyys ja poia työntäminen on alkanut tulla esiin, ja väkisin tietysti herää epäilykset vaikka vannookin ettei mitään ole meneillään, mutta oikeassa olin viimeksikin.
Suurin ongelma on kuitenkin puhumattomuus, kun ei hän osaa kertoa mitään syytä tämänhetkiselle tilanteelle eikä edes tunnu ymmärtävän sitä että minä kärsin, vaikka sen selkeästi olen ilmaissut jo useaan kertaan.
Repii niin perkeleesti jo sisältä tämä homma, että vaikka olen halukas antamaan anteeksi niin kyllä tässä ero mielessä pyörii.