Pilasin elämäni

Pilasin elämäni

Käyttäjä Lostlife12 aloittanut aikaan 26.08.2020 klo 22:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Lostlife12 kirjoittanut 26.08.2020 klo 22:22

Tapasin aivan ihanan miehen, kohteli minua kuin prinsessaa, rakasti pyyteettömästi. Minä kuitenkin kohtelin häntä huonosti, aloin keksimään hänestä ”vikoja”, olin vaativa ja ilkeä ihminen. Saatoin vaatia materiaa ja kommentoida hänen ulkonäköään :(. Harmittaa niin kovasti oma käytökseni. Ehkä kaikki kumpusi tekemästäni abortista, jonka tein kun olimme tunteneet muutaman kuukauden. Tämän jälkeen kaduin päätöstä jokaikinen päivä. Nyt olen 30-vuotias, työtön ja menetin unelmieni miehen ja mahdollisuuden perheeseen. Olen pohtinut tätä päivittäin, en koe iloa mistään ja kadun vaan että pilasin kaiken ja menetin elämäni rakkauden. En tule koskaan saamaan häntä enää, ketkään muut miehet eivät kiinnosta, eivät ole mitään verrattuna entiseen. Miten jatkaa elämää? Olen niin hirveä ihminen ollut. Olin ennen parisuhdetta iloinen, menestyvä ja kaunis. Nyt vaan ryven itsesäälissä päivästä toiseen. Terapiakaan ei auta.

Käyttäjä Nöpö77 kirjoittanut 29.08.2020 klo 08:22

Voisitko lähettää pian tuon tekstin hänelle ja pyytää anteeksi?

Ihminen on erehtyväinen ja me naiset jostain syystä ihan kamalia. Tiedän monta rakastavaa, kilttiä, ihanaa miestä joiden naiset on kylmiä ja ilkeitä miehelleen. Minä olen sellainen myös, enkä ymmärrä miksi mutta en mahda itselleni mitään. Tuhoan kaikki ympärilläni, olen särkenyt monen miehen sydämen ja sielun.

Toimi ennen kun olet samassa jamassa kun minä ja anteeksipyyntö on myöhäistä.

Käyttäjä Lostlife12 kirjoittanut 30.08.2020 klo 14:21

Hän tapailee jo toista naista? En tiedä auttaisiko anteeksipyyntö enää. Käyttäydyin myös todella mustasukkaisesti suhteen lopussa ja kun sain tietää toisesta naisesta