Missä kulkee pettämisen raja. Sen tiedän että mieheni ei ole minua fyysisesti pettänyt. Ja sen tiedän siksi että mieheni ei käy oikein missään paitsi töissä.
Mutta miehelläni on naispuolisia ystäviä netissä ja puhelimessa numeroina (netistä saatuaj) Ja uskon että ystäviä ovatkin.. Mutta jo aikojen alussa mieheni jäi kiinni ”puhelinseksistä” eli ei itse tehnyt vaan tämä toinen osapuoli ja mies valehteli että ihna kuulumisia kyseli , mutta satuin kuuntelemaan heidän keskusteluaan vaikka yrittivätkin puhua hiljaa. Silloin sain raivarin ja sanoin että seuraavaa kertaa ei tule että lähden..sillä lasken sen pettämikseksi vaikka mitään fyysistä kontaktia ei ollutkaan. Ja tähänmieskin vetosi mutta lupasi jättää sen ainoaksi kerraksi.
Nyt kuitenkin on ilmaantunut muutama mese ystävä joiden kanssa keskustelee useinkin. Olen siis alkanut seurata hänen viestittelyään ja lukenut hänen postiaankin. (tiedän rikkovani lakia)
Mieheni sanoo että ei ole mitään kuin vain ystävyyttä mutta postit kertovat karua totuutta.. Seksiä tihkuvia viestejä😠😭 Mutta en voi tuoda julki asioita mitä tiedän vaan ne kärjistyvät riitoina ym.
En todellakaan tiedä mitä teen!? Onko tämä nyt sitten pettämistä vai ei? Kuinka ihmeessä saan tämän solmun auki. Kaduttaa se päivä jolloin luin postinsa.
Neuvoja kaivataan nyt ja paljon!