Pettämisen anteeksi antaminen
Nyt on tällänen tilanne, että olen ollut erossa entisestäni jo vuoden. Ollaan kuitenkin koko vuoden ajan nähty ja soiteltu usein. Sängyssä ollaan oltu joka kerta kun ollaan nähty. Katsomme nyt hitaasti eteenpäin. Minua painaa muutama asia tässä suhteen uudestaan aloittamisessa. Entiseni kertoi, että on ollut tämän erovuoden ajan kahden naisen kanssa. Toinen oli yhdenyönjuttu ja toinen oli vakavampi. Hän sanoo, että nyt ei enää ole ketään muita kun minä. Mutta minun on ollut todella vaikea päästä tästä asiasta yli. Sen verran olen edistynyt, että en ole enään surullinen tai vihainen tästä asiasta, mutta ahdistus on jäänyt ja luottamuspula. Se yhdenyönjuttu ei ole mielessäni, sen annoin heti anteeksi. Mutta se vakavampi juttu häiritsee. Periaatteessahan me molemmat olemme olleet sinkkuja, mutta kun kuitenkin ollaan eron jälkeenkin oltu tiiviisti yhdessä. Vakavammasta jutusta sain kuulla ystävältäni, entiseni kielsi sen ensin, mutta lopulta myönsi ja ainakin sanoi katuvansa asiaa. Tällä hetkellä ongelma on lähinnä se, että minulla kestää päästä yli siitä toisesta naisesta. Olemme jutelleet entiseni kanssa, ja se on saanut oloni helpottumaan todella paljon. En ole mustasukkainen muista kun siitä yhdestä naisesta. Mutta minusta on alkanut tuntumaan, että entinen ei enään jaksa puhua siitä aiheesta, joten ajattelin, että jos puhuisin siitä välillä jonkun puolueettoman kanssa. Kysymys on lähinnä se, että miten tästä asiasta pääsee yli?
Ero meille aikanaan tuli niin, että minut jätettiin. Entinen sanoi syyksi myöhemmin, että hänelle vain tuli joku kriisi.