Pettäminen pahimpaan aikaan

Pettäminen pahimpaan aikaan

Käyttäjä Pettynytjapetetty aloittanut aikaan 22.02.2018 klo 08:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Pettynytjapetetty kirjoittanut 22.02.2018 klo 08:45

Olen nuori, parikymppinen mies. Olemme olleet puolisoni kanssa yhdessä lähes 6 vuotta. Puolisoni opiskelee vielä ja minä käyn töissä.
Ostin asunnon vuosi sitten, jonka päätimme remontoida yhdessä ja puolisonikin hehkutti sitä kaikille.
Olen aina kertonut puolisolleni, että jos kaikki ei ole hyvin niin haluan hänen puhuvan siitä.
Asunto rupesi valmistumaan kesällä. Samaan aikaan, kun asunto alkoi valmistua puolisoni perusti tilin alastonsuomeen. Hän ei kuulema alkuun hakenut seuraa, mutta kuinka kävikään hän oli suunnitellut elokuussa pettämistapahtuman parkkipaikalle. Hän siis oli etsinyt sopivan parkkipaikan.
Samaan aikaan kun minä kävin töissä ja rakensin asuntoa hän jatkoi suhdetta toiseen mieheen.
Tämä toinen mies on perheellinen 30v mies, joka on pettänyt omaa puolisoaan jo vuosia.
Pettäminen lisääntyi ja oma puolisoni halusi lähteä ”ystävättärelleen” toiseen kaupunkiin. Puolisoni oli käynyt ennen ystävättärelleen menemistä miehen luona harrastamassa seksiä. Myöhemmin illalla laittoi kuvan, että oli ystävällään.
Kuukautta myöhemmin hän meni uudestaan ”ystävälleen” ja he olivat kuvanneet sillä reissulla seksivideoita.
Marraskuussa he tapasivat kuulema viimeisen kerran… Taas parkkipaikalla.
Joulukuussa olimme eroamassa, koska puolisoni halusi riettaan seksielämän ja haukkui minut syvimpään helvettiin, koska hämmennyin siitä mitä kaikkea selvisi yhtäkkiä.
Löysin hänen alastonsuomen tilinsä, hän kertoi olevansa kiinnostunut naisista ja halusi avoimeen suhteeseen. En kuitenkaan halunnut kumpaakaan, koska olen kokenut kolmenkimpan edellisessä suhteessani ja siitä alkoi sen alamäki.
Tammikuussa kävi ilmi, että tämä hänen juttukaverinsa olikin hänen seksikumppani ja, että reissut ystävättärelleen eivät olleetkaan totta.
Nyt hän haluaakin seurustella kanssani ja on psykiatrisen hoidon piirissä.
Hän syyttää, että hänen mielensä ei ole kunnossa.myöhemmin selvisi, että hän teki exälleen samalla tavalla,johon heidän suhteensa päättyi.
Haluaisin kertoa puolisoni toisesta miehestä hänen puolisolleen, koska heillä on myös lapsia ja olen nähnyt miten tuollainen hajottaa myös koko perheen, mutta ajttelen vain, että puolisoni seksivideot julkaistaan jos kerron.
Olen jutellut miehelle ja havaitsen hänessä selvästi psykopaatin ominaisuuksia.
Nyt kuitenkin vain ajattelen miten jatkan suhteessa, jossa haluaisin itsekkin olla kun nyt taas kaikki on hyvin. Olemme nyt avoimia kaikesta, mutta minulla ei ole minkäänlaista luottamusta kumppaniini.
Mietin jatkuvasti miten hän on loukannut minua naraistisilla puhumisillaan, mitä ei edes itse muista.
Minun täytyi häntä kehottaa lukemaan meidän viestit, jotta hän huomasi käytöksensä.
Suhteen jatkaminen on mielestäni hankalaa, koska minä rakensin meille taloa ja rahoitin lähes kaiken samalla kun kumppanini petti. Kun koitin huomioida häntä niin hän oli todella agressiivinen eikä halunnut sitä.
Kaikkein pahinta on ehkä se, että minun syntymäpäiviem viettoa tärkeämpää oli seksivideon kuvaaminen. Happy birthday to me!
Miten tästä voi jatkaa?
Minusta tuntuu, että haluan tappaa itseni, jotta hän ymmärtää tekojensa vaikutuksen,olen täysin rikki.
Nyt hän kuitenkin katuu tekojaan, mutta hän viestitteli ja kahvitteli työkaverinsa kanssa aiemmin salaa,tapahtumien aikaero noin 2 vuotta. Työkaverinsa väitti, että he olivat harrastaneet seksiä, mutta puolisoni kielti sen.
He kumminkin juttelivat seksistä viesteissä. Uskoin tuolloin puolisoani, ettei mitään ole käynyt, koska äijä kehuskeli kavereilleen seksielämällä usein, vaikka mitään ei ollut käynyt.
Hän ei nykyäänkään myönnä mitään, vaikka juttelimme asiasta.
En tiedä enää haluanko häntä oikeasti vaimokseni, haluanko häntä tulevien lapsieni äidiksi. En pysty luottamaan häneen.
Onneksi meillä ei vielä ole lapsia…
Kaiken kukkuraksi nään, että jos erotaan niin puolisoni tekee itselleen jotain.
Nään miten hän katuu ja käraii teoistaan minua kohtaan.
Tuen häntä nyt kaikesta, jotta hän paranisi. Samaan aikaan olen vihainen kaikesta.
Onko minulla menetyksen pelko?

Käyttäjä Pettynytjapetetty kirjoittanut 22.02.2018 klo 09:06

Ja nyt jälkiviisaana huomaan, että hänen syksyisessä käytöksessään on hyvin paljon kaksisuuntaisen oireita,mutta minähän en ole psykologi.
Vaikka hän olisikin sairas, tarkoittaako se, että tämä toistuu uudelleen?

Käyttäjä Dorka kirjoittanut 28.02.2018 klo 08:54

Paljon on samanlaisia piirteitä, kuin omassa tarinassani. Mun tarina löytyy tältä palstalta myös.