Pettäminen ero ja lapset

Pettäminen ero ja lapset

Käyttäjä Tuke27 aloittanut aikaan 07.07.2017 klo 17:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Tuke27 kirjoittanut 07.07.2017 klo 17:09

Miten selviydyn kun kaikki menee kerralla. Olen elänyt kohta 7 saman naisen kanssa jolla oli ennestään 3 lasta. Ne joutuivat lasten kotiin aikanaan käytiin perhekodissa ja kaikissa jutuissa. Lapset saatiin kotiin takaisin. Sitten meille syntyi lapsi jonka jälkeen alkoi riidat mikään ei mielyttänyt. Sitten tuli tasainen aika jonka jälkeen alkoi riidat. Sitten tuli toinen lapsi joka täyttää juuri 1 vuoden. Sen jälkeen riitaa riidan perään ei yhtään aikaa toisillemme ei sexsiä ei mitään. Kunnes puoliso ilmoitti että ei halua olla enää minun kanssa että 2 vuoteen ei ole ollut enää mitään. Kyttään häntä kokoajan kaikkea muuta juttua. Sitten pakkasin kamani ja lähdin riita jatkui puhelimessa kunnes hän sanoi että nuorin lapsi ei välttämättä ole minun. Pitää tehdä testi. Silloin romahdin kaikki meni asunto lapset kaikki. Nyt mietin miten selviän. Hän ei halua aiheesta puhua eikä kuinka monta kertaa ollut toisien kanssa eikä mitään. Sanoo että ahdistan häntä jos kysyn että soittaa poliiseille tekee lähestymis kiellon. Nyt ollaan väleissä mutta ei halua puhua aiheesta mitään minulle. Eikä kertoa onko ollut jotain muutakin

Käyttäjä KasKas kirjoittanut 14.07.2017 klo 12:28

Hei Tuke27,

kuulostaa erittäin sekavalta ja monimutkaiselta kuviolta, jota - ainakin minun - on hyvin vaikea lähtemään purkamaan tai perkaamaan sen tarkemmin. Teidän kannattaisi ehdottomasti puhua jonkun ulkopuolisen ammattilaisen kanssa. Ymmärrän, että siihen voi olla erittäin suuri kynnys teidän tilanteessanne. Ja lisäksi kummankin pitäisi olla valmiita puhumaan, mutta sain sellaisen vaikutelman, että tilanteenne on melkoisen tulehtunut tai ainakin pahassa solmussa - ja tämä solmu pitäisi saada jotenkin auki - ja se ei onnistune kuin puhumalla.