Pettäjävaimo

Pettäjävaimo

Käyttäjä Kylmatkasvot aloittanut aikaan 13.03.2022 klo 05:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Kylmatkasvot kirjoittanut 13.03.2022 klo 05:54
Hei!

Meillä kohta 10 vuotta yhdessäoloa vaimoni kanssa, joista 8 vuotta naimisissa. Neljä yhteistä lastakin löytyy. Jo parisuhteemme alussa kävi selväksi että puolisoni tulee erittäin hyvin juttuun erityisesti miespuolisten henkilöiden kanssa. Varmuudella ainakin 10-15 miestä viestitteli ja soitteli vaimoni (silloin tyttöystävä) kanssa ensimmäisen seurusteluvuotemme aikana. Nämä olivat siis nettituttavia tai muita miespuoleisia henkilöitä joihin puolisoni oli hiljattain tutustunut. Puhelut saattoivat eräänkin miehen kanssa olla tuntikausia pitkiä. Tälläkin miehellä oli jo tyttöystävä. Hän oli selvästi aivan kiimassa minun tyttöystävääni ja houkutteli häntä eri tavoin. Aikeet olivat aivan selvät. Halu panna vierasta eli minun tyttöystävääni ja pettää omaa kumppania. Onneksi mies asui muualla. Nuo yhteydenpidot kuitenkin loppuivat vuoden seurustelun jälkeen kun näin yhdessä sovimme ja katsoimme parhaaksi parisuhteemme vakiutuessa.

 

Kun olimme olleet puolisoni kanssa yhdessä 3,5 vuoden ajan, vaimoni paljasti erään riidan yhteydessä, että hänellä on treffi-ilmoitus netissä ja hän on ollut ainakin yhden miehen kanssa tiiviimmin yhteydessä. Meillä oli jo silloin kaksi lastakin joista tuo vieras mies oli tietoinen. Vaimoni kertoi ettei ollut tuota miestä koskaan tavannut. Kyseisen riidan jälkeen vaimoni lopetti yhteydenpidon tuohon mieheen ja minä menetin naispuolisen ystäväni jonka olin tuntenut jo 6 vuoden ajan. Riidan syynä oli ollut vaimoni mustasukkaisuus juuri tuota naispuolista ystävääni koskien. Olin tuntenut ystäväni siis pidempään kuin vaimoni. En ollut pettänyt vaimoani naispuoleisen ystäväni kanssa mutta olimme olleet sängyssä tuon naispuoleisen ystäväni kanssa 6 vuotta aiemmin. Tajusimme molemmat jo silloin että halusimme olla vain kavereita keskenään ja tunne oli molemminpuoleinen. Naispuolisen ystäväni ystävyyden pysyvän lopettamisen jälkeen sovimme vaimoni kanssa ettei kumpikaan meistä ottaisi enää vastakkaista sukupuolta olevaa ystävää turhien epäilyjen ja riitojen välttämiseksi.

 

Lupaukset on kuitenkin tehty rikottaviksi – ainakin vaimoni osalta. Sain juuri hiljattain selville että vaimollani oli ollut heti em. tapahtuman jälkeen nettiystävyys vähän alle 30v miehen kanssa joka opiskeli yliopistossa. Minulle hän väitti tuolloin aiemmin eli vuonna 2016 kirjoittelevansa jonkun 60v miespuoleisen kriisityöntekijän kanssa. Eli täyttä valhetta mikä vasta hiljattain paljastui.

 

Suurin pommi parisuhteemme aikana paljastui myös aivan hiljattain. Vaimoltani lipsahti erään keskustelun yhteydessä että hän oli saanut viestejä eräältä mieheltä. Kyseinen mies oli kuulemma kiinnostunut vaimostani ja vaimoani ahdisti se että tuo mies häntä piiritti sekä viestein että konkreettisesti fyysisesti kun hän seurasi ja painosti vaimoani. Kyseessä oli eräs yli 50v mies joka asuu kivenheiton päässä asunnostamme. Hänellä on vaimo ja yhteensä 7 lasta ainakin kahden eri naisen kanssa. Hän on siis 24 vuotta vaimoani vanhempi. Itse olen 11 vuotta vaimoani vanhempi. Ensin en katsonut tarpeelliseksi tutkia vaimoni viestienvaihtoa kyseisen miehen kanssa. Sanoin kuitenkin vaimolleni olevani todella pettynyt siihen että hän oli ollut yhteydessä toisen miehen kanssa vaikka se oli selvästi yhteisellä sopimuksellamme ollut kiellettyä jo 6 vuoden ajan. Olimme tuolloin sopineet ettei kumpikaan ota vastakkaista sukupuolta olevaa ystävää, kaveria tai edes keskustelukaveria vaimoni epäilyjen ja hänen oman holtittoman käytöksensä vuoksi sekä sen estämiseksi ettei päädytä sänkyyn kenenkään vieraan kanssa. Vaimoni siis paljastui taas valehtelijaksi. Vaimoni kertoi syyksi viestittelylle vieraan miehen kanssa sen, että hän kaipasi miespuolista juttuseuraa jonka kanssa hän voisi vaihtaa ajatuksia koskien äidinsä tapaturmaista kuolemaa sekä narsistisen alkoholisti-isänsä perinnöttömäksi jättämistä. Ihmettelin miksei vaimoni ollut voinut keskustella noista asioista minun kanssani. En siis ajatellut kuitenkaan tarpeelliseksi alkaa tutkimaan vaimoni viestienvaihtoa kyseisen miehen kanssa koska kyseessä oli vaimoni mukaan vain täysin ”viaton ystävyys” ja ainoastaan tuo 50v mies oli hiljattain alkanut olla hieman liikaa kiinnostunut puolisostani vaimoni väittämän mukaan.

 

Yhtäkkiä sain kuitenkin päähäni että nyt on kyllä syytä tarkistaa kuinka ”viattomia” nämä viestit vieraan miehen kanssa olivat olleet. Seurasi todellinen isku vasten kasvoja. Kyseessä ei ollutkaan tavalliset tekstiviestit vaan Facebookin Messenger-ohjelmalla tapahtunut salainen kommunikointi jota oli jatkunut jo ainakin 1,5 vuoden ajan. Yhdessäkään viestissä ei puhuttu mistään normaalista asiasta vaan kaikki viestit tuon vieraan miehen kanssa olivat äärimmäisen seksistisiä. Ja vaimoni oli niissä vielä aktiivisempi, suoraviivaisempi ja härskimpi osapuoli. Viestit koskivat minun ja vaimoni aktiivista seksielämää, kuinka vaimoni sai aina useita orgasmeja kanssani ja kuinka vaimoni siitä huolimatta haluaisi myös tuota vierasta miestä. Vaimoni kysyi viesteissään tuolta mieheltä että ”haluatko sinäkin panna minua (siis vaimoani) paljaalla peniksellä”, ”haluatko että tulen jalat haarallaan sinun päälle”, ”haluatko muutaman vuoden päästä tulla synnytyssaliin kanssani” jne. Vaimoni ehdotti näissä viesteissä mm. pusikkopanoja, panemista taloyhtiön roskakatoksilla yöaikaan, yhteisille lenkeille lähtemistä, ”kahvitteluja” kotonamme minun omistamassa asunnossa jne. Tuota kahvittelua koskienkin kyse oli panemisesta paljaalla peniksellä yhteisessä aviovuoteessamme tuon kyseisen miehen kanssa mikä tuli viesteistä selvästi ilmi. Ja vielä pienimpien lastemme ollessa kotona. Ja vaimolla oli jo valmiiksi selitykset kummankin puolisolle jos käry käy. Tätä vaimon houkuttelua oli jatkunut todella pitkään ja käsitykseni mukaan he eivät ole lähinnä miehen jarrutteluista ja hänen oman vaimonsa kyttäämisestä johtuen koskaan päässeet varsinaiseen salaiseen tapaamiseen ja aktiin saakka. Eräissä viimeisimmissä vaimoni viesteissä juuri puitiin tuota asiaa että onko vaimoni koskaan pettänyt minua. Vaimoni oli tuolle miehelle vastannut että ei ole, siis että ei olisi koskaan ollut vieraan miehen kanssa sängyssä yhdessä olomme aikana. Viimeisen puoli vuotta yhteydenpito oli ollut yksipuolista eli vaimoni ei ollut enää kyseisen miehen viesteihin vastannut ja kiinnostus näytti kääntyneen enemmän miestä koskevaksi ja hänen puolelta tapahtuvaksi. Ja vaimoani oli kuulemma erityisesti viime aikoina ahdistanut tuon miehen kasvanut kiinnostus häntä kohtaan. Kun tuo mies oli esimerkiksi nähnyt sattumalta vaimoni kaupungilla lastemme kanssa, niin hän oli jäänyt kyttäämään että milloin vaimoni päättää puhelun mikä hänellä oli menossa että pääsee juttelemaan vaimoni kanssa. Kävi myös ilmi että tuo mies on kulkenut takapihamme kautta koiraansa lenkkeilyttäen ja kyylännyt asuntoomme ja arvellut että olemmeko harrastamassa seksiä kun kaihtimet olivat olleet tuolloin kiinni. Eli melko sairasta touhua!

 

Vaikuttaa siltä että vaimoni on ollut hänestä kiinnostunut joko seurustelu-, seksi- ja/tai viestittelymielessä. Eli joku näistä tai kaikki vaihtoehdot. Vaimoni väittää että hän on ainoastaan manipulointi mielessä ollut tuohon mieheen yhteydessä paljastaakseen millainen mulkku tuo mies on. Itse epäilen ainakin toisinaan jopa pahinta eli sitä että vaimoni on ensimmäisen vuoden ajan ollut mahdollisesti oikeasti tuosta miehestä kiinnostunut vakavammassakin mielessä. Siihen viittaa vaimoni viimeiset viestit tuolle miehelle jossa hän kehuu minua puolisona (vaimoni ärsyttämistä?) ja kertoo olevansa pettynyt että mies ei halunnutkaan mitään vakavampaa vaimoni kanssa. Tuon jälkeen viestejä on tullut enää vain kyseiseltä mieheltä harvakseltaan, jonkinlaisia yhteydenottopyyntöjä.

 

No nyt tietty on hankala sanoa aivan varmasti että onko vaimoni ollut koskaan sängyssä toisen miehen kanssa kun olemme olleet yhdessä. Vaimoni väittää ettei olisi koskaan edes koskenut, suudellut tai pannut ketään toista kun olemme kohta 10 vuotta olleet yhdessä. Luottamus on kuitenkin ehkä pysyvästi mennyt vaimoani kohtaan…

 

Vaimoni on siis kohta 28-vuotias, tapasimme kun vaimoni täytti samana päivänä 18 vuotta. Ja vaimollani on ollut useita seksi- ja seurustelusuhteita minua ennenkin eli ei pitäisi olla mistään kokeilun halustakaan kiinni. Vaimoni itse asiassa aloitti seksihommat jo varhaislapsuudessa koska naapurin mies käytti häntä seksuaalisesti hyväkseen hänen ollessaan 8-16 vuotias. Vaimoni on todella hyvän näköinen ja olen itsekin melko komea ja minulla on ollut lukuisia seksi- ja seurustelukumppaneita ennen vaimoani. Koskaan en ole häntä pettänyt. Tietyllä tavalla olen iloinen siitä että vaimoni selvästi kelpaisi melkein yhdelle jos toisellekin miespuoleiselle henkilölle. Vaimoni vielä tulee aina hyvin juttuun miesten kanssa mm. hänen ronskiutensa ja Aspergerin oireyhtymän vuoksi. Neljä lastamme ovat todella pieniä eli 2-7 vuotiaita ja tiedän että arjen pyörottäminen on ollut meille todella rankkaa, erityisesti vaimolleni. Minulla taas on ollut paikoin tosi kiireistä töissä. Rakastamme vaimoni kanssa todella paljon toisiamme ja viihdymme toistemme kanssa todella hyvin. Senkin vuoksi vaimoni luottamuksen rikkomukset ja selän takana toimiminen tuli minulle isona yllätyksenä. Meillä kun ei edes seksin suhteen ole juuri minkäänlaisia ongelmia tai näkemyseroja esim. sen määrää koskien. Mielestäni vaimoni pettämisen taustalla on hänen rikkinäinen lapsuus (vanhempiensa ryyppääminen, isänsä narsistisuus ja äitinsä mielenterveysongelmat), seksuaalinen hyväksikäyttö, 2 vuoden takaiset traumaattiset kokemukset (äidin tapaturmainen kuolema 54-vuotiaana sekä isänsä ja muiden sukulaistensa älytön käytös), huomion hakeminen toisilta miehiltä (vaimo itse sanoi tuon syyksi) ja mieltymys seksiin tai vähintään mieltymys seksistisiin viestienvaihtoon miespuolisten henkilöiden kanssa. Eli mitään perinteisiä syitä (lapsiperheen kiireinen arki ym.) ei mielestäni ole tässä pääasiallisena syynä tai taustalla. Olen kuitenkin aikeissa hakea työhön jossa minulla jäisi paremmin aikaa myös perheelle. Haluan tehdä mahdollisimman paljon parisuhteemme eteen ja perheemme vuoksi. Tällä hetkellä yhteinen aika on luonnollisesti kortilla pienten lasten vuoksi. Kynnys jättää vaimoni on todella suuri koska rakastan häntä todella paljon ja välitän hänestä kaikesta huolimatta! Ilmeisesti myöskään pahinta ei ole tapahtunut mutta luottamus on kuitenkin rikottu.

 

Mitä ajatuksia teille, arvon lukijat, herää? En siis lähde tässä mitään tiettyä asiaa peräänkuuluttamaan tai etsimään vastausta mihinkään tiettyyn kysymykseen vaan toivon avointa keskustelua.

 

T: 38v aviomies

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 2 vuotta sitten. Syy: Otsikon muokkaus lukijoiden ja kommentoijien saamiseksi
  • Muokattu kirjoittajan toimesta 2 vuotta sitten. Syy: otsikkojen rivivälien lisäys