petinkin itse….

petinkin itse....

Käyttäjä mimosa aloittanut aikaan 25.12.2007 klo 14:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä mimosa kirjoittanut 25.12.2007 klo 14:11

kirjoitin tarinamme otsikolla,pettäminen ja siitä EI ylitse pääse.tällä hetkellä tunnen itseni todella ”pahaksi”.Mieheni oli viikon töissä ja epäilin koko ajan hänen tekemisiään siellä oikeasti.Lähdin sitten pikkujouluja viettämään,ja tulin todella kovaan humalaan.(ihme kun juon kerran 2v…)olin täynnä vihaa,haukuin mieheni kaikille☹️lopulta komea mies tuli juttelemaan ja hän oli myös petetty ja menettänyt uskonsa suhteisiin…-lähdin hänen luokseen,halailimme ja suutelimme,puhuin silti koko ajan perheestäni,välillä itkin,säälittävää.Sitten lähdin kotiin ja heti mieheni kotiuduttua kerroin kaiken.En pystyisi ikinä elämään valheessa.hän ei oikein reagoinut ”toivotulla”tavalla.oli hyvin iisisti,sanoi vain että hän ei halua puhua asiasta enempää.Ja häntä kuulemma vituttaa kamalasti mutta ei viitsi alkaa riehua koska se ei auta ketään.sanoi myös että ajattelee niin että tasoissa ollaan,kumallakaan varaa aukoa päätään.Hän halaili ja pussaili minua koko ajan,ja toitotti kuinka rakastaa.hän myös sanoi ettei halua perua hääpäiväämme!!ja epäilyni hänen työviikosta,hän toi tukun rahaa minulle ja käski maksella laskuja.epäilyni olivat siis omassa päässäni.miksi silti ajattelen,oliko hänellä taas jotain omalla tunnolla kun otti asian niin rauhallisesti….taidan seota ajatuksiini.please,vastatkaa joku kiltti jotain???😑❓

Käyttäjä AngelMia kirjoittanut 30.12.2007 klo 23:24

Hei!

Tein itsekin pienen virheen viime vuonna pikkujoulussa, Vähän sama tilanne kuin sinullakin. En kuitenkaan lähtenyt kenenkään kans, vaan pari työkaveria pyysivät "kaveripusuja", joten humalassa ja tyhmyydessä annoin niille nopeat pusut. Sanottin heti jälkeenpäin että tämähän oli nyt vaan kaverijuttu ettei tule väärinkäsityksiä.

Olen tämän jälkeen kuitenkin katunut asiaa. Tästä minä ainakin opin että pitää osata sanoa ei, eikä aina vaan olla muita mieleksi. Avomiehelleni olen kertonut jutusta, ja hänen mielestä tämä ei ole mikään iso juttu, varsinkaan koska ei ole ollut tunteita pelissä. Olen kuitenkin sata varma että tämä oli eka ja viimeinen kerta kun näin kävi. En tästä lähtien jaa ilmaisia pusuja kellekkään.

Mielstäni on olemassa eri "tasoista pettämistä". Sinulle sanon: ole iloinen että ei tapahtunut mitään muuta. Lievempiä pettämisjuttuja sattuu varmasti aika paljon, mutta niistä ei puhuta. Ihmisillä on myös niin eri rajoja pettämisestä. Minunkaan mieheni ei reagoinut kovinkaan paljon kuin kerroin tuosta typerästä jutusta. Luulen että tämä johtuu tästä rajasta, hänellä pettämisen raja ei ole ollut sama kuin minulla. Hänen mielestä tämä ei ole mikään iso juttu. Ehkä tämä pätee myös sinun miheesi?

Sittenhän meillä naisilla on tapa liioitella asioita, joskus... Ajattelemme myös asiota enemmän kuin miehet.

Onnea matkaan, ja muistakaa puhua. Itse prosessoin asiaa vielä jonkun verran vaikka jutusta onkin jo yli vuosi. Ajattelen kuitenkin: mitä väliä tällä on, viiden vuoden kuluttua?

Hyvää uutta vuotta teille! 🙂👍

Käyttäjä mamma83 kirjoittanut 21.02.2008 klo 02:15

mieheni on raksa alalla ja siellä on yksi nuori tyttö tai siis samaa ikä luokkaa oleva. mieheni oli miespuolisen työkaverin kanssa ottamassa kuppia meillä kotona ja minä olin nukkumassa, heräsin jossain vaiheessa, mutta en noussut sängystä ja kuulin kun miehet puhuivat tästä tytöstä, kehuivat kuinka kaunis tämä on ja kyllä heille kelpaisi. tämä toinen mies(ei siis omani) on menossa naimisiin tänä kesänä ja hän sitten viesteili kaikkea tämän kyseisen tytön kanssa, jotain tuhmuuksia kai, koska aamulla oli vähä morkkikset. no mennään nyt asiaan, oma mieheni kertoi olevan ihastunut tähän tyttöön ja sehän minua satutti. otin asian puheeksi aamulla ja mieheni meni ihan punaiseksi ja sanoi että on vaan humalassa sekoillut. olen itse kerran pussannut mieheni kaveria humalassa(kaksi siihen aina tarvitaan) ja sen jälkeen en ole mieheeni pystynyt luottamaan, varsinkaan kun hän salasi minulta sen että pitää yhtettä tähän kyseiseen tyttöön. senkin sain tietää kun vein mieheni puhelimen hänelle kun se soi, näytössä oli kyseisen tytön nimi. mieheni ei suuttunut minulle siitä että olin pussaillut hänen kaverinsa kanssa sanoi vaan että kato ettei toistu ihan normaalilla äänellä. nyt uskon hänen kostavan minulle, mutta ei vain kerro siitä☹️

Käyttäjä AngelMia kirjoittanut 23.02.2008 klo 18:11

Hei!

Molemmat jutut olivat humalassa, siis ne sinun pusut sekä sinun miehesi ja sen työkaverin juttu keittiöpöydän ääressä. Miehesi antoi sinulle anteeksi, joten ehkä sinunkin pitäisi antaa hänelle anteeksi nyt.

Voitko jutella miehesi kanssa miltä sinusta tuntuu? Jos hän sitten toistaa sen että se oli humalassa sekoilua, ja että tyttö ja hän ovat vaan työkaverita uskoisin siihen.

Jos suhteenne muuten on hyvä ja olette onnellisia yhdessä kannattaisi ehkä katsoa enemmän eteenpäin tulevaisuuteen kuin miettiä vanhoja tapahtuneita juttuja. Tsemppiä!🙂🌻

Käyttäjä mamma83 kirjoittanut 25.02.2008 klo 10:18

Uskon ette he ovat vain työkavereita ja tyttö on sen verran järkevä että ei varattuihin miehiin koske ja taitaa olla itsekkin varattu(heidän toveruus ei ole se ongelma). Mieheni on antanut sellasen käsityksen että on vieläkin katkera minun sekoilusta, eilenkin taas muistutti tapahtuneesta. Alkaa vaan luottamus kärsiä meidän suhteessa...

Käyttäjä AngelMia kirjoittanut 25.02.2008 klo 22:07

Voiko olla niin että miehesi pelkää menettävänsä sinut? Oisko mahdollista tuoda vähän uutta virtaa suhteeseen esim. matkalla? Pois pääseminen arjesta monesti auttaa kun mikään muu ei tunnu auttavan.

Käyttäjä mamma83 kirjoittanut 27.02.2008 klo 11:25

AngelMia kirjoitti 25.2.2008 22:7

Voiko olla niin että miehesi pelkää menettävänsä sinut? Oisko mahdollista tuoda vähän uutta virtaa suhteeseen esim. matkalla? Pois pääseminen arjesta monesti auttaa kun mikään muu ei tunnu auttavan.

olemme puhuneet että menisimme ihan vaikka v-loppu lomalle kylpylään, mutta raha on esteenä, kumpikaan ei olla töissä. minä kodinhoidontuella ja mies opiskelee. mieheni on kyllä pikkuisen mustasukkainen, ei näytä sitä suoraan tai sano mutta esim. on haukkunut pari eksääni minulle vaikka ei itse tunne heitä ja ei tykkää jos baarissa joku mies tulee kysymään vaikka kelloa...

Käyttäjä AngelMia kirjoittanut 27.02.2008 klo 18:01

Tästä tämä varmaan johtuu. Ehkä tässä ei nyt ole kysymys kostamisesta vaan siitä että miehesi kenties pelkää menettävänsä sinut. Hän saattaa sen takia uhkailla kun ei tiedä mitä tehdä, tuntee itsensä avuttomaksi... Ehkä jostain löytyisi sen verran rahaa että voisitte päästä pois vähäksi aikaa. Voisitte jutella ja sopia ettei asiasta enään puhuta. Yrittäkää molemmat katsoa enemmän tulevaisuuteen kun miettiä menneitä. Teemme kaikki virheitä, niistä opimme ja viisastumme. Paljon hyvää on tulossa vielä! Tsemppiä teille! 🙂👍

Käyttäjä mamma83 kirjoittanut 29.02.2008 klo 09:00

AngelMia kirjoitti 27.2.2008 18:1

Tästä tämä varmaan johtuu. Ehkä tässä ei nyt ole kysymys kostamisesta vaan siitä että miehesi kenties pelkää menettävänsä sinut. Hän saattaa sen takia uhkailla kun ei tiedä mitä tehdä, tuntee itsensä avuttomaksi... Ehkä jostain löytyisi sen verran rahaa että voisitte päästä pois vähäksi aikaa. Voisitte jutella ja sopia ettei asiasta enään puhuta. Yrittäkää molemmat katsoa enemmän tulevaisuuteen kun miettiä menneitä. Teemme kaikki virheitä, niistä opimme ja viisastumme. Paljon hyvää on tulossa vielä! Tsemppiä teille! 🙂👍

kiitos! olo on nyt paljon parempi asian suhteen. täytyy tosiaan löytää enemmän yhteistä aikaa ja se loma varmasti piristäisi🙂

Käyttäjä särkynyt lapsuus kirjoittanut 16.06.2008 klo 16:25

näin myös meillä. olen ollut 7 vuotta saman ihmisen kanssa,olin 15 vuotias kun tapasimme,ja heti siitä seisomalta alettiin seurustella,on tavallaan eka kunnon suhde.olen mustasukkainen,turhaan!mieheni ei ikänään ole pettänyt minua(tai ei mun tietoon oo tullu),meillä on aina ollut pientä ongelmaa makuuhuoneen puolella 😉. välillä 9 kk taukoa 😮. no,olen pettänyt miestäni 3 kertaa,välillä mennyt sänkyyn astikkin,mutta mieheni on aina antanut anteeksi.olen ihmetellyt miten hän voi antaa aina anteeksi,mutta kun tietoon on tullut,niin ei niistä puhuta.kaikki lakaistaan vaan maton alle,vaikka itse haluaisin keskustella miksi näin kävi yms..mutta kun ei niin ei!

Käyttäjä kevät 2007 kirjoittanut 17.06.2008 klo 09:15

Särkynyt lapsuus, vastaan sinulle vielä tähänkin ketjuun. Kerroit, että olet pettänyt miestäsi kolme kertaa ja olisit halunnut keskustella asiasta hänen kanssaan, että miksi näin oli käynyt. Kerroit toisissa viesteissäsi tulleesi lapsena hyväksikäytetyksi.

Itselläni on suurinpiirtein samanlainen tausta ja nyt vasta olen ymmärtänyt kuinka suuri yhteys näillä kahdella asialla on. Sinä olet vielä nuori ja elämää on paljon edessä. Sinun pitäisi saada apua traumaattisten asioiden käsittelyyn. Mielestäni sillä pelastaisit parisuhteesi ja ennenkaikkea saisit mielellesi rauhan.

Nyt kun itse olen tiedostanut mikä on ollut syy ja mikä seuraus, en ole enää altistanut itseäni edes pettämismahdollisuuksiin ja jo elekielenikin kertoo, että olen hyvin sitoutunut puolisooni.

Toivon sydämestäni, että asiasi järjestyvät ja elämäsi olisi onnellista 🙂👍 🙂🌻

Käyttäjä särkynyt lapsuus kirjoittanut 03.07.2008 klo 15:48

kiitos sinulle paljon kevät 2007! 🙂🌻