kirjoitin tarinamme otsikolla,pettäminen ja siitä EI ylitse pääse.tällä hetkellä tunnen itseni todella ”pahaksi”.Mieheni oli viikon töissä ja epäilin koko ajan hänen tekemisiään siellä oikeasti.Lähdin sitten pikkujouluja viettämään,ja tulin todella kovaan humalaan.(ihme kun juon kerran 2v…)olin täynnä vihaa,haukuin mieheni kaikille☹️lopulta komea mies tuli juttelemaan ja hän oli myös petetty ja menettänyt uskonsa suhteisiin…-lähdin hänen luokseen,halailimme ja suutelimme,puhuin silti koko ajan perheestäni,välillä itkin,säälittävää.Sitten lähdin kotiin ja heti mieheni kotiuduttua kerroin kaiken.En pystyisi ikinä elämään valheessa.hän ei oikein reagoinut ”toivotulla”tavalla.oli hyvin iisisti,sanoi vain että hän ei halua puhua asiasta enempää.Ja häntä kuulemma vituttaa kamalasti mutta ei viitsi alkaa riehua koska se ei auta ketään.sanoi myös että ajattelee niin että tasoissa ollaan,kumallakaan varaa aukoa päätään.Hän halaili ja pussaili minua koko ajan,ja toitotti kuinka rakastaa.hän myös sanoi ettei halua perua hääpäiväämme!!ja epäilyni hänen työviikosta,hän toi tukun rahaa minulle ja käski maksella laskuja.epäilyni olivat siis omassa päässäni.miksi silti ajattelen,oliko hänellä taas jotain omalla tunnolla kun otti asian niin rauhallisesti….taidan seota ajatuksiini.please,vastatkaa joku kiltti jotain???😑❓
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.