Petetyksi tulin

Petetyksi tulin

Käyttäjä Perheellinen2 aloittanut aikaan 21.06.2018 klo 12:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Perheellinen2 kirjoittanut 21.06.2018 klo 12:38

Noniin.. en tiedä edes mistä aloittaa. Meillä miehen kanssa yhteisiä vuosia takana 8 ja niistä 5v naimisissa. Lapsiaki löytyy.
Meillä miehen kaa oli se tilanne etten pystynyt tarjoomaan kaikkea. Eli annoin hänelle luvan käydä muualla. Tietyillä ehdoilla. Se sitten meni ja rikko ne kaikki ehdot. Tästä 2kk aikaa ja olen vieläkin aivan totaalisen rikki. Miksi se teki sen niin julmasti.. hän on sitä mieltä että ei pettänyt. Se petti luottamuksen aivan totaalisesti.
Kaikki alko huhtikuussa ku tämä nainen tuli ottaa kaljaa miehen kanssa. Aina olen mieheen luottanu.110 prosenttisesti. Minä painelin nukkumaan lasten kanssa, nukuttiin kaikki samas sängyssä. Mitä mies tekee.. panee sitä naista alakerras meidän sohvalla.. mä oon niin jumalattoman vihanen. Säännöt oli en tiedä naista, ei kotona, ja ei jää kii. Onko se niin vaikeeta.. mä en pysty antaa kaikkea ja mies vetää överiks ja vielä sanoo ettei pettäny, olihan hänellä lupa.! No aamu koitti, nainen nukku miehen vieres ja mies jäi kii ku sil oli fritsu kaulas.. kysyin suoraa, ei myöntäny. No illalla touhailtiin ja seuraavana päivänä sitä oltiinki menos ”kahville”. Tiesin jo et nyt mennään ihan sata lasis alamäkeä. 2 päivää kahvittelun jälkeen sil oli monta kertaa mahdollista kertoa. Mut ei. Iltavuorosta kotiuduin ja kysyin sit et mistä se fritsu tuli. Ja se myönsi. Eikä siinä kaikki, se oli sille naiselle kertonu et hänellä lupa. Mut ei tainnu paljoo säännöistä enää siinä kohtaa välittää. Nyt mies puolustelee että meidän kotisohvalla oli joutunu keskeyttää hommat et jos joku herää.. ei lohduta.

En saa vastauksia. Haluisin tutkia puhelimen mut en vaan uskalla. Se on mulle joku raja, jos sen ylitän niin onko kaikki tuhoontuomittu. Ja mites tästä eteenpäin.. en luota enää mihinkään ja tunteet menee niin vuoristorataa. Mies valittaa et olen eka ok ja sit oonki täysin ”hullu”. Kuulemma hänelläki rajat kestämisellä.
Nyt tiedän mitä on halut. Ja sekös mua pännii. Nyt kaikki vois olla hyvin mut ei, suhteesta rikkoutu jotn ja pahasti.