Hei Teary69
Kumpa aina muistaisimmekin, ettei meidän tule elää pelottelun ja uhkailun alla. Mielestäni toimit hyvin ja rohkeasti ja hoisit tilanteen muutenkin todella mallikkaasti. Tosiaan toivon tämän olevan teillä yksi askel kohti parempaa tulevaisuutta.
Täällä meni joulunalusaika hyvin, vaan itse tunnen törmääväni seinään yhä uudestaan ja uudestaan. Asiaa on käsitelty ja käsitelty, eikä yhteyttä kolmanteen osapuoleen ole ollut. Silti mielessä kummittelee mahdollisuus, että on vielä asioita, joista minulle on valehdeltu vaikka toisaalta olen niitä kivuliaita totuuksia saanut kuulla ja niitä on rehellisesti kerrottu. Vaan se loppuun saakka asioiden kiistäminen, selittely ja valhetelu hankaloitti tietysti luottamuksen palautumista entisestään.
Vaan jotenkin elän ajoittain shokkivaihetta aina uudestaan ja uudestaan, hirveä viha ja halveksunta nostavat päätään, suoranainen raivo. Enkä tiedä kuinka selvitä niiden kanssa, tai tämän shokin ja tuskan. Aikaa kuitenkin on kulunut jo useampi kuukausi ja oma elämä on yhäkin aivan seisahduksissa.
Mitenhän tästä pääsisi eteenpäin. Välillä mietin kuinka näistä kamalista tunteista, takaumista ja vihasta pääsisi eroon. Sitä koetan kovasti terapian avulla. Ja sitten herää epäilys, haluanko niistä eroon? Ehkäpä eroon olisi kuitenkin hankkiuduttava ihmisestä, joka teki minulle näin. Ja kuitenkaan en sitäkään halua, haluaisin meidän onnistuvan, en haluaisi luovuttaa. Ja sitten taas iskee todellisuus ja takaumat. Eli ihan helvettiä käytönnössä on elämä, aivan seisahduksissa ja kaikki roolit (työ, perhe jne) aivan täysin hoitamatta, olen vain aivan jäässä.
Ja mitä puolisosta pitäisi sanoa? Yrittää, yrittää lohduttaa, katuu, välillä ahdistuu, taasko asiasta pitää puhua, ei nyt pilata tätä hetkeä... (mutta kun en vaan pääse yli!)
Jumissa siis ollaan. Tätäkö meidän elämä nyt sitten jatkossa on, tämä helvetti jatkuu ja tämä kolmas pyörä sai kuitenkin mitä halusi, edes jollain tasolla jäätyään meidän väliin kummittelemaan. (tähän muutama painokelvoton kutsumanimi tätä kolmatta osapuolta koskien). Vihaa, niin paljon vihaa. Joka on kääntynyt hijaiseksi tuhoavaksi sulkeutuneisuudeksi itseäni kohtaan.