Petetty vaimo

Petetty vaimo

Käyttäjä Nita65 aloittanut aikaan 30.07.2023 klo 23:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Nita65 kirjoittanut 30.07.2023 klo 23:31

Tänään sain vahvistuksen sille, että mieheni on pettänyt minua yli puolet avioliittomme ajasta eli reilut kymmenen vuotta. Suurin osa suhteista on ollut nettiflirttiä senssisivuilla, osa seksisuhteita. Nyt näin toisen naisen keskusteluketjun mieheni kanssa ja aikaa rajua luettavaa. Mies ei tiedä jääneensä kiinni.

Liittomme ei ole pitkään aikaan ollut mitenkään onnellinen eikä meillä ole ikinä ollut oikein mitään yhteisiä kiinnostuksenkohteita. Välillä olen miettinytkin, miten ihmeessä edes päädyimme yksiin. Jonkin sortin pettämistä olen epäillyt pitkään, mutta olen uskotellut sen olevan vain flirttailua itsetunnon kohottamiseksi. Tämä on kuitenkin ollut huomattavasti pahempaa.

Minun on aina ollut vaikea päästää ihmisiä todella lähelle ja luottaa heihin, mutta mieheni onnistui murtaa tuon kuoreni. No, nyt hän on sitten polkenut luottamukseni pieniksi sirpaleiksi. Olo on aika toivoton enkä tiedä, mitä tehdä. Sen vain tiedän, etten halua jatkaa yhdessä. Ongelma on vain siinä, etten pysty nyt opintojeni takia lähtemään muualle, sillä tuloni eivät riittäisi elämiseen. Olo on täysin turta, en edes pysty itkemään. Miehelleni en halua kertoa tietäväni ennen kuin tiedän mitä teen. Mutta mitä se on, mitä teen?

Käyttäjä PisaraPeltikatolla kirjoittanut 01.08.2023 klo 13:55

Mitä pelkäät tapahtuvan, jos kerrot miehellesi tietäväsi asiasta ennen kuin tiedät, mitä seuraavaksi teet? Onko olemassa väkivallan uhkaa? Nouseeko asiasta hallitsematon mekkala? Häipyykö mies paikalta kieltäytyen keskustelusta? Onko odotettavissa, että hän lähtee heti ovet paukkuen, eikä tule takaisin? Pyrkiikö hän heittämään sinut ulos?