petetty pitkään

petetty pitkään

Käyttäjä katri74 aloittanut aikaan 12.08.2013 klo 00:00 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä katri74 kirjoittanut 12.08.2013 klo 00:00

Mitä tehdä kun oon aivan varma et mies pettää mut eihän se mitään myönnä….oltu jo 10v yhes meil yks yhteinen lapsi 10v . Sillä edellisestä 2 aikusta nuorta jotka asuu omillaan….eli ite olin aikoinaan tää toinen nainen…olis pitäny tietää mihkä ryhtyy. Tiiän kyl näöltä tän toisen naisen ja puh num mut muuta en tiiäkään. Ottaa päähän kun täytyis saada rysän päältä kii ennenkuin lähen syytteleen ketään mut osaa kyl hyvin peitellä poistaa kaikki viestit heti puhelimesta ja sivuhistorian koneelta, mut muutaman viestin nähny vahingos…ei oo kyl jääny epäselväks sen sisältö…

Käyttäjä helemi kirjoittanut 13.08.2013 klo 09:03

Millonka on nähty petturia, joka kirkkain silmin myöntää, ensi kysymällä?

Käyttäjä girl71 kirjoittanut 13.08.2013 klo 14:08

Ei koskaan. Ja kerran kun valehtelemaan lähtee tulee valehdeltua kaikesta, pienistäkin asioista. Ja sitten ihmetellään kun ei uskota mitään mitä toinen sanoo...

Minä olin myös aikanaan tämä toinen nainen, nyt ajatellut myös samaa että olisi tuolloin pitänyt ajatella. Joka kerran pettää pettää toistekin. Sitä ei vain siinä rakkauden huumassa osaa ajatella, sitten tulevat lapset ja asunnot ja kaikki; yhtäkkiä vain huomaat toisen muuttuneen joksikin aivan muuksi.

Ehkä katkeroituneen petetyn puhetta, mutta toivon samaa kohtaloa myös tälle uudelle rakkaudelle.