Petetty... miten jatkaa eteenpäin?
Olen saanut tietooni sen, että mieheni on pettänyt minua. Asia alkoi selvitä minulle muutama viikko sitten, kun hänet oli nähty kesken työpäivän vieraan, nuoren, naisen kanssa syömässä… en kysynyt asiaa heti, sillä halusin saada varmuuden asiasta ennen kuin syytän häntä jostain. Samalla ehkä odottelin, että hän kertoisi itse minulle asiasta. Tänä aikana sain selvitettyä tuon naisen nimen ja taustoja…
Turhaan odottelin, mitään ei tapahtunut. Sunnuntaina kysyin asiaa mieheltäni suoraan, ja kuten odotettua vastaus oli kieltävä. Lopulta latasin pöytään sen mitä tiedän, vieläkin nainen oli vaan kuulemma työkaveri. Mutta lopulta hänen oli pakko myöntää. Suhdetta oli jatkunut koko syksyn, baarista tavattu 10 vuotta nuorempi neitokainen.
Tässä muutaman päivän aikana asiat ovat minulle avautuneet, mutta vielä eilen sain tietää, että tämä tyttö on ollut mieheni kanssa myös ulkomaille suuntautuneilla työmatkoilla mukana. Soitin myös tuolle naiselle ja kerroin tietäväni heidän suhteestaan…En pystynyt olla soittamatta 😟
Tämä kaikki sattuu minuun niin, että en tiedä miten tästä jatkaa eteenpäin… Meillä on kaksi aivan ihanaa tytärtä, jotka tarvitsevat meitä molempia. Voiko tästä ikinä selvitä eteenpäin? Kaikki tämä on vielä niin uutta ja tunteet pinnassa, että en oikein tiedä mitä pitäisi tehdä… Päivä kerrallaan ja nyt toivon todellakin, että uusia paljastuksia ei enää tule.
viestini saattaa ehkä olla hieman sekava, mutta niin ovat tunteenikin tällä hetkellä 😭