Petetty ja rikki

Petetty ja rikki

Käyttäjä Minävain65 aloittanut aikaan 08.11.2017 klo 22:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Minävain65 kirjoittanut 08.11.2017 klo 22:37

En tiedä mitä teen enää. Kolme viikkoa sitten mä lähdin baariin kun mun poikaystävä ei vastannu puhelimeen koko päivänä ja baarissa mut huumattiin ja kotimatkalla raiskattiin. Viikonloppuna mun poikaystävä kerto että oli ollu pettämässä mua sillon kolme viikkoa aikasemmin viis vuotta vanhemman naisen kanssa joka on siis ollut mun kaveri lapsesta asti. Pettäminen oli tapahtunu useemman kerran viimesen kolmen viikon aikana. Annoin poikaystävälle vielä yhden mahdollisuuden ja tänään hän jätti mut puhelimessa ilman mitään syytä. Ollaan oltu 5 vuotta yhdessä ja musta tuntuu että en enää jaksa. Mieton että miksi se raiskaaja ei tappanu mua sillon heti kolme viikkoa sitten ja mietin hyvää tapaa päättää päiväni. En vaan enää jaksa enkä pysty elämään.

Käyttäjä Beren kirjoittanut 09.11.2017 klo 15:12

Minävain65,
Tilanteesi on todella rankka ja ymmärrän, ettei voimia tunnu olevan. Yritä jaksaa sen verran, että soitat esim. kriisipuhelimeen 010 195 202. Pääset kertomaan tarkemmin tilanteestasi ja saat neuvoja kuinka voit toimia ja saada apua. Nyt näet tilanteesi varmasti synkkänä mutta et voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Älä tee mitään peruuttamatonta. Voimia toivottaen.