Petetty ja loukattu

Petetty ja loukattu

Käyttäjä Pekoniluumu aloittanut aikaan 26.03.2024 klo 17:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Pekoniluumu kirjoittanut 26.03.2024 klo 17:38

Erosin helmikuussa 11 vuoden suhteesta. Ero tuli minulle täysin yllätyksenä, selitykseksi sain vain että on miettinyt sitä jo pitkään ja ”vika ei ole sinussa, vaan minussa”. Jo se itsessään riitti rikkomaan minut, mutta eron jälkeen, useamman kerran, mies muutti mieltään ja kertoi yhä rakastavansa. Seuraavana päivänä ero oli taas voimassa. Kun pääsin muuttamaan pois, viikko siitä mies kertoi että hänellä ollut syksystä asti toinen. En ollut arvannut mitään. Toinen nainen oli tiennyt koko ajan miehen olevan kihloissa minun kanssani. Olo tuntuu hyväksikäytetyltä koska koko ajan eron jälkeen oli miehen puolelta puhetta että yhteen paluu on mahdollista ja harrastimme seksiä koko eron ajan, vielä kaksi päivää ennen kuin kertoi toisesta naisesta. Aloite oli täysin hänen ja selitykseksi sanoi että halusi minulle tulevan paremman olon.. Sanoi myös soittaneensa heti jälkeenpäin toiselle naiselle ja kertoneensa asiasta. Tämä aiheuttaa minulle fyysistä inhoa ja huonoa oloa, enkä tiedä miten pääsen eteenpäin. Tähän liittyy myös muunlaista hyväksikäyttöä ja valehtelua joka heikentää nyt kovasti mielenterveyttä.