Petetty ja aivan hajallaan
Naisen kanssa olin kaksi vuotta, asuimme yhdessä ja rakastin häntä valtavasti ongelmista huolimatta. Nytten kesällä oli kuitenkin asiat hullusti naiseni tuntui etäiseltä ja päätimme erota, mutta muutaman päivän päästä hän kuitenkin halusi minut takaisin. Palasimmekin takaisin yhteen Kuitenkin huomasin että kaikki ei ollut kohdallaan vieläkään. Ja riitelimme koska halusin vastauksia ja tunsin itseni tyhmäksi kun en tiennyt mitään konkreettista, joten käskin pakata kamansa. Jälkikäteen sain selville että hänellä oli ollut peliä toisen miehen kanssa mikä nyttemminkin jatkuu. Ikinä en saanut rehellistä vastausta ja nainen piti minua pellenään noinkin hyvin. Tämä oli jo toinen kerta kun hän petti minua, puoli vuotta sitten oli eri mies.
Tämä tapa miten hän minua kohteli oli omasta mielestä aivan sairasta. Sydämmessä sellainen tuska, kun lähin ihminen repi ja tuhosi itseni sisältä täysin. Kuinka hyvin hän pystyikään peittämään tämän kaiken. Hän oli aina töissä ja ajoittain rakkauttaankin osoitti. Miksi ei voinut olla rehellinen edes ja kertoa.
Nykysin päivät on täyttä tuskaa, juovuksissa menin syömään paketillisen unilääkkeitä, no harmikseni heräsin vielä sohvalta seuraavana aamuna. No pakko jatkaa eteenpäin millään ei merkitystä enään, muuta kun ystävilläni ja kolmella lapsellani.
Odotan jotain ihmettä mikä minut saisi edes jotenkin jaksamaan. Ystäväni tukevat lasteni kanssa olen voimaton kun he ovat minun luonani. Työpaikkaakin pitäisi jaksaa etsiä, se tuntuu mahdottomalta ajatukselta, kuten monet normaalit arjen asiat. Olen omissa maailmoissani en nuku öisin. Tunnen mahdotonta ahdistusta rinnassa.
Mutta luovuttaa en aijo kiitos kun tälläinenkin sivu missä voi saada tukea.