Hei. Olemme seurustelleet tyttöystäväni kanssa 4,5 vuotta ja olemme kihloissa. Viime viikonloppuna se sitten tapahtui. Hän oli kaverinsa kanssa baarissa ja oli nauttinut paljon alkoholia. Ilta päättyi siten että hän oli pettänyt minua miehen kanssa. Hän ei ollut koko illan aikana tehnyt mitään väärää, vasta kun he olivat lähteneet pois baarista, oli heidän seuraan liittynyt kaksi miestä. He olivat menneet yhdessä syömään ja se oli tapahtunut siellä😭
Sanoinkin, että voimme tehdä siitä ilmoituksen hyväksikätöstä, mutta tilanne oli kuulemma selvä ja että ei muista kunnolla tapahtunutta. Hän ei ollut vastustellut vaan antanut kaiken tapahtua kun ei ollut tajunnut mitään. Hän katuu syvästi tilannetta ja haluaa saada juttumme kuntoon. Kumpikaan ei halua erota ja rakastamme kummatkin toisiamme. Ennen tätä tilannetta suhteemme toimi hyvin eikä ongelmia juuri ollut. Paitsi se, että hän on pidemmän aikaa sairastanut masennusta ja sen takia joskus juonut enemmän kuin saisi. Olen sanonut että juominen ei auta vaan pahentaa tilannetta ja yrittänyt saada häntä juomaan vähemmän tai lopettamaan kokonaan. Vasta tämän tilanteen jälkeen hän on luvannut lopettaa juomisen, mutta haluaa kumminkin käydä baareissa, tosin selvinpäin.
Tuntuu etten selviä tämmösestä ikinä muutakuin pettämällä itsekin ja olen sanonut sen tyttöystävällenikin. Hän kuulemma ymmärtää ja haluaa jatkaa vaikka tekisin mitä. Tiedän, että se on väärin ja tuntuu pahalta. Aattelen, että pettämisen jälkeen puntit on tasan eikä mua ahista sen jälkeen niin paljoa ku nyt. Ehkä oon vaan niin mustasukkainen kun ajattelen noin. Tuleeko tästä yhtään mitään vai pitäisikö antaa olla? Arvostan kumminkin hänessä rehellisyyttä ja sitä että hän on ollut aina uskollinen. Muutenkin ollaan viihdytty hyvin saman katon alla ja tähän asti on tuntunut että hän on se oikea.