Petetty

Petetty

Käyttäjä aneliini aloittanut aikaan 19.12.2008 klo 10:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä aneliini kirjoittanut 19.12.2008 klo 10:05

En oikein tiedä miten lähtis purkamaan kaikkea tuskaa ja vihaa mikä sisällä myllertää.
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 20v kaikkine iloine suruineen ja lapsineen.
Isäni on ollut vuositolkulla huonossa kunnossa joka on tavallaan jo rankkaa ja olen äitiäni joutunut tukemaan ja auttamaan arjen elämässä jonka teen mielelläni koska hän on rakas ja tärkeä ihminen.
Olemme käyneet erikseen tanssimassa välillä koska lapsenvahteja on vaikea saada.
Ajattelin miehenkin olevan sitten paremmalla tuulella kun on kova tanssimaankin.
Joku aika takaperin eräänä iltana miehen puhelimeen tuli viesti ja eikös tyttö kattonu sen.Siinä toivoteltiin märkiä unia suukkoja joka paikkaan jne…
Mies lähti mykkänä nukkumaan siitä paikasta ja väitti ettei ollut mitään viestiä
No sen jälkeen todisteli että tullu vika paikkaan jonka jo aloin uskoakkin onhan se mahollista nykyaikana.Meni pari viikkoa ja äiti joutui teholle käyden kuoleman rajoilla.
Ajattelin kun siitä jotakuinkin selvittiin etten enempää jaksais.
Seuraavalla viikolla luimme postia ja miehen avatessa kirjeen sieltä tippuikin kirje.
Miehen ruvetessa kiroilemaan vaadin kirjeen itselleni ja arvatkaa kun kaiken tän päälle paiskataan lemmenyön tarkka kuvaus silmien eteen.Olin varma että sydän repee tätä se ei enää kestä.
Ovat toisella tapaamisella menneet sänkyyn ja soitelleet monta kertaa viikossa sen jälkeen monta kuukautta ja minulle on uhottu kirjeen tuloon asti etttä kyllä yksin pitää saaha mennä jne…
Rintaan on koskenu monta viikkoa ja välillä tuntuu että halkeen.
Laitoin viestin isännän puhelimella”soita”.Parin minuutin kuluttua soi puhelin ja isäntä jutteli nätisti parin metrin päässä ja lopetti puhelun.Halusin sen sanovan sille puhelimessa että se on loppu.Sano sen sijaan minua kieroilijaks.Sillo naksahti ja vedin eka kerran eläissäni päiväkännit ja sammu😭in.
En varmasti eläissäni ole itkeny niin rankasti ja paljon ku näinä viime aikoina.
Ollaan itketty välillä yhessäkin ja setvitty asioita.Rankkaa on ollu ja tulee varmaan olemaankin.
Niin paljon on toisen taholta sanoilla ja kiroamisella loukattu minua ja lapsia ja sitten saa vielä niellä tämän.Toinen yrittää kirkkain silmin valehella viimeseen asti.
Oli muijallekkin viestin jälkeen aamulla soittanu vaan että pahaan aikaan laitoit viesti ku tyttö näki.Se oli ainut huono puoli😠 Oli tutulle miehellekki kertonu viestistä pokkana vaikka hyvin ties keltä oli tullu.
Kai tästä jotenki selviää.Välillä menee hyvin välillä kirjeen sanat nousee silmien eteen ja sitten ollaan pohjalla taas.Mietin vaan olisko se loppunu vieläkään jos en nähny kirjettä vai jatkuisko uhoaminen yksinmenoist tansseihin yhä ja tää suhe.
Hyvää joulun alusta kaikille kumminkin!
Aneliini

Käyttäjä Jasse kirjoittanut 20.12.2008 klo 11:36

Hei Aneliini,

Koeta jaksaa ja pohtia mitä itse haluat elmältä.
Kuinka todennäköisenä pidät tapahtuneen toistumista?
Mitä jos miehesi ei kadu, eikä pyydä anteeksi?
Kuinka paljon olet valmis sietämään?

Toivottavasti tilanne on rauhoittunut ja miehesi ymärtää tehneensä teitä' kohtaan väärin. Hyvää joulua sinulle ja toivottavasti paremapaa alkavaa vuotta!🙂🌻😑❓

Käyttäjä poikani kirjoittanut 21.12.2008 klo 20:25

Hei Aneliini.
Nyt on sinun jo aika miettiä onko miehesi sinua varten sitten koko loppu elämäksi. Kun kerran pettää tekee sen toisenkin kerran! Näin se juttu vain valitettavasti on. Ja kun hän ei kerran voi myöntää virhettään niin silloin on varmaan jo paljon muutakin salattavaa... 😑❓ Elämä pistää välillä koetukselle mutta sillä on tarkoituksensa. Sen olen kokenut. Se mikä ei tapa se vahvistaa... 🙂👍
Kun on monen vuoden liitto jo takana niin onhan se toki vaikea uskoa toisen menneen tekemään niin kamalan jutun. Se sattuu ja pistää vihaksi. Sitä ei koskaan pidä mennä antaa anteeksi, tai antaa anteeksi voi mutta tuskin koskaan unohtaamaan! 😟

Puhukaa asiat selviksi jos vain mitenkään voitte... Vaadi selitystä miksi hän meni niin tekemään ja jollei hän sitä pysty tekemään niin minä kannattaisin eroa siinä vaiheessa.lopullista sellaista. (oma mielipiiteeni vain!)
Ei se ole mies joka ei voi olla vaimolleen uskollinen. Ja tuo vieras nainen on ilmeisesti tietoinen sinustakin ja halunnu tulla esille.... ☹️ Olisitko kuinka pitkään uskonu miehesi selityksiä jos tätä kirjettä ei olisi tullut??? Tsemppiä ja voimia sinulle! 🙂🌻

Käyttäjä helemi kirjoittanut 22.12.2008 klo 07:13

Niin paljon on toisen taholta sanoilla ja kiroamisella loukattu minua ja lapsia ja sitten saa vielä niellä tämän.Toinen yrittää kirkkain silmin valehella viimeseen asti.
Oli muijallekkin viestin jälkeen aamulla soittanu vaan että pahaan aikaan laitoit viesti ku tyttö näki.
..jos miehen suurin harmi on, että joku paljasti, niin ajattele tarkkaan, mieti, onko hän todella se ihminen, joka vaikeuksissa seisoo rinnallasi? Haluatko loppuelämäsi miettiä, petetäänkö sinua taas? Kaikkihan on miehen mielestä hyvin, kun hän saa tehdä mielensä mukaan, miksi luopua aviomiehen oikeuksista ja poikamiehen iloista?
Se toinen nainen on sen verta kiero, että hän haluaa "paljastua"...sattumalta.