Petetty!

Petetty!

Käyttäjä peloissaan aloittanut aikaan 08.06.2008 klo 17:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä peloissaan kirjoittanut 08.06.2008 klo 17:21

Luin tuon viestin:Toinen nainen olikin ystävättäreni!ja havahduin.Oma pitkäaikainen poikaystäväni meni tänä keväänä sänkyyn parhaan ystävättäreni kanssa,se oli minulle niin iso shokki että menetin yöunenikin.Olen yrittänyt selvitä kriisistä puhumalla,suremalla,kirjoittamalla tuntemuksistani.Olen yrittänyt antaa anteeksi vaikka helppoa se aina ole ollut,kun poikaystävälläni ja minulla tulee riitaa niin pettäminen nousee tapetille ja mustasukkaisuus nostaa päätään.Poikaystäväni on sanonut että oli silloin kun petti minua ottanut alkoholia.Ystävättäreni taas aluksi selitteli että oli ollut niin puutteessa,kun sitten välit ystävättäreeni katkesi tapahtuman myötä,niin eräänä päivänä kaupungilla kävellessäni ystävättäreni tuli auton kyydistä ja pysäytti minut ja sanoi että tahtoo sopia,hän sanoi että on katunut tekoaan tosi paljon ja kun poikaystäväni vielä uudestaan myöhemmin otti yhteyttä tähän ystävättäreeni pettämis tarkoituksessa ja väitti ettemme ole oleet kuukauteen enää yhdessä niin ystävättäreni ei enää suostunut kun katui aikaisempaa tekoaan niin paljon.

Olen antanut myös ystävättärelleni anteeksi ja olemme jälleen ystäviä,ehkä olen jonkun mielestä hyväuskoinen hölmö mutta olen uskovainen ja uskonnollinen elämän katsomukseni mukaan ihmiselle kuuluu antaa anteeksi jos hän vilpittömästi katuu tekojaan,ei tarvitse silti hyväksyä mitä he ovat tehneet.
Olen päässyt surusta yli,kaksi ensimmäistä viikoa kun sain tietää pettämisestä oli yhtä helvettiä!Osaan kumminkin nykyään taas iloita elämästä ja ahdistus ja suru on helpottanut,se ei tapahtunut hetkessä mutta ajan kanssa.Olen hyväksynyt sen että nuorempi poikaystäväni on hurvaton ja saattaa tulla vielä pettymyksiä mutta olen nyt oppinut että kriiseistä voi toipua,en silti ole masokisti että minua saa pettää jos tahtoo,mutta ymmärrän että poikaystäväni kaikesta huolimatta rakastaa minua ja meillä ihmisillä on omat puutteemme ja vikamme,en yritä ymmärtää liikaa ja olisi hyvä että tässä tilanteessa ymmärtäisi myös itseään ja omia kielteisiä tunteitaan,en tahdo heittä pitkää suhdettamme pois syrjähypyn takia varsinkin kun se kummankin puolelta oli pelkkää seksiä.Rakastan kaikesta huolimatta poikaystävääni.