Hei. Oon uusi tässä. Voi että tämä aihe jo on täälä mut sivuja niin paljon että….
En tiiä onks täst apu mut voi että tästä löytän sama kohtalo ihmisiä kenenkä puhu.
Olen asunut oma miehenkä 15v yhtessä. Kaksi lasta myös. Mies aina ollurät mustasukkaine..
Mut vuosienka asia vaa pahentu. On ollut myös silmä mulla mustana ja kuristetuki on. Aina mietin että lähten, mut pelko on niin kauhe kun koska ei voi tietä mitä se teke.. voi että etsi mut ja hakka taas. ☹️. Yritan kaiken tehä että hänellä ei olis mitä syytä epäilä mua. Mut se vaa tutki mun puhelinta ja puhelueritelyjä. Aina pitä sille sano missä olen.. syytä mua niin tyhmissä asioissa.. mä varma olen kaikien hänen kavereitenka(mieskavereitenka) ollut… ykspäivä oli semmone tilanne että puhuti pikkutytön läsnä ollessa varamummosta,, en tiiä mitä lapsi kuuli kun sanoi että jotakin ”setä” tänä yöllä sit mua terrorisoiti mies taas. Yks asia oli siis se että mistä setästä lapsi puhu..😭 … hän ei anna nukkua mulla kun se noin ajatele.. se vaa janka ja hauku ja sit kävi välillå tupakilla ja kuulin ne kaksi kerta kun kävi että olupurki aukesi taas. ☹️ se hänen yksi onkelma . Kun juo joka ilta.☹️ tuntu että voimat enä riitä.
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.