Hei,
Haluaisin kertoa oman tarnani. Olen itsekin tavallaan perheväkivallan uhri, ja olen jo tosi iäkäs. En vain ole koskaa oikein ehtinyt toipua ja päästä irti suvustani. 😞 Huomaan jääneeni ikään kuin odottamaan hyvitystä, jota sitten ei ole koskaan tullut. Elämä mennyt sekaisin, kun seurustelukin oli aivan käsittämätöntä, kaiken maailman sekoilijoita, jotka eivät kuin käyttäneet hyväkseen. 😭
Eilen kävin psyykkisesti häiriintyneen äitini luona, pitkästä aikaa. Omia lapsia ei tietenkään ole siunaantunut -ja ehkä hyvä niin- ja pitäähän sitä äitienpäivää viettää. Tavallaan sitä haluaa myös olla niin "aikuinen" ja osoittaa, että kyllä minä pystyn tähän, vaikka sinä et pysty - äidille. Sitten taas olen vihainen itselleni, omasta kiltteydestäni ja siitä miten olen antanut itseäni vedättää. Olen vihainen toisille, koko kulttuurille, että pitääkö sen h...n vieköön olla muka niin, että sitä pehmeätä ihmistä pitää ihan väkisten olla aina kiusaamassa. 😠 Jos sulla ei ole rahaa eikä statusta ja olet vielä kiltti, niin kyllä se tuntuu olevan lähes kaikille suomalaiseille jonkinalinen punainen vaate, joka suorastaan pakottaa hyökkäämään.😑❓ Tulee sellaisia ajatuksia, että miksi mun pitäisi täällä vielä yrittää. Aina on ollut niin vaikeaa, koska olen näin pehmeä. Ja minä pidän itsestäni tällaisena ja minusta minulla on oikeus olla tällainen, ainakin ulkomailla on ollut. 😟
Itkin tullessani äidin luota. Yöllä en saanut taas unta. Naapuri vielä kiusaa herätellen tahallaan anivarhain, kun olen pyytänyt, että ei tekisi, niin vain innostuu. 😞 Sekin sellainen eläkeikää lähestyvä nainen. Miksi suomalaiset naiset ovat niin väkivaltaisia ja kiusaamishaluisia, tuhoavia??? 😑❓ Miksi täällä ei muka voisi olla vähän pehmeä. Kaikki muu on tässä maassa hyvin, mutta sisältö puuttuu, kun kaikkien pitää olla niin väkivaltaisia.☹️ JOku sanoi, että suomalaiset pelkää näyttää hyvää. Mutta miksi? Mistä tämä primitiivinen toisten tuhoaminen tulee?
Perheväkivaltaan tämä liittyy siten, että olen taas koko aamun miettinyt, miten minun pitäisi ja olisi jo ajat sitten pitänyt vaihtaa kaikki yhteystietoni ja häipyä. 😟 Mutta kuten väkivaltaan muutenkin, tällainenkin sukunsa polkema ihminen, joutuu kierteeseen eikä pääse niin helposti irti. Sanotaahan, että parisuhteessakin on vaikea ponnistaa irti, vaikka se olisi kuinka väkivaltainen. Siinä käy pikku hiljaa niin, että menettää muun elämän ympäriltään, kun yrittää ymmärtää ja sitten ei ole muita kuin ne vähättelijät ja hyväksikäyttäjät. 😞 Siitä on sitten enää vaikea lähteä. Ja mitä enemmän ikää tulee, sen nolommalta se tuntuu. Näinkö niitä nurkkien vanhoja poikia ja vanhoja tyttöjä tehdään?
Tuntuu, että kaikki menee minun elämässä ihan pieleen. En ehdi saada oikein mistään otetta. Odotan vain, että elämä päättyy joskus ja saan sulkea vihdoin silmäni eikä yksikään väkivaltainen sairas suomalainen pääse kimppuuni. Ehkä olisi parasta, että me kaikki kiltit häivyttäisiin Suomesta, niin saisivat jäädä tänne keskenään toisiaan rääkkäämään.