Korona kriisi on ollut mun perheeseen tuonut ongelmia. Varsinkin mun isäpuoleni on ollut pois meidän luota. Ja äiti on eronnut sen kanssa. Ja se ei oo koskaan hyväksynyt minua ja en oo saanut olla oma itseni. Se on nyt ohi. Mutta kaikki on vielä mietityttää. Selviääkö äiti erosta? Onko se syyni. Minun mielestä, kun jos ei oo saanut olla oma itsensä niin se ei ole syyni. Korona ongelmat kasvaa, se entinen isäpuoleni pelkää koronaa, olisi ne muutenkin varmaan eronneet. Mutta mä vaan omaa ongelmia nostin esiin. Ja olen huono ihmisten kanssa. Nyt olen vielä huononpi. Miten selviän, olen menossa terapiaan minulla pelottaa se ja olen vielä huono puhumaan asioista. Minulla on kyllä lappu joka helpottaa, kun muistiongelmat johtuvat nyt masennuksestani. Perheessäni on ollut ongelmat jo monta vuotta. Mä oon saanut kyllä vinkkejä täältä tukinetistä mitä sitten pitäisi tehdä. Mutta hirvittää jos äiti ei selviäkkään siitä erosta se ei vain viitti kuormittaa minua.
Minun isän kanssa olemme soitelleet. Nyt kun se ei oo mulle nuoruusaikana hirveesti ollut tekemisissä, nyt yhtäkkiä on alkanut soittelee, niin selin jää kaivelee mitä pitäisi tehdä. Olen ihan hukassa.