perhe ilman parisuhdetta

perhe ilman parisuhdetta

Käyttäjä hukassa10 aloittanut aikaan 24.01.2018 klo 14:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä hukassa10 kirjoittanut 24.01.2018 klo 14:51

Olemme alle 30-vuotiaita. Seurustelleet 3-vuotta, 2-vuotta olisi tullut kihloissa oloa ellei mies olisi jättänyt. Meillä on 1-vuotias lapsi ja lisäksi olen raskaana. Mies ilmoitti,että ei halua olla kanssani parisuhteessa 1kk sitten. Hän kuitenkin haluaa jatkaa elämäämme samanlaisena kuin tähänkin asti ja voi asua näin kuullemma vuosiakin.Saunomme, nukumme yhdessä ja harrastamme seksiä. Muuta läheisyyttä ei juurikaan ole,koska mies ei halua antaa minulle väärää kuvaa suhteestamme. Toista naista ei ole, eikä kuullemma halua edes sellaista, ei deittailla tai yhden illan juttuja. Erottuamme olemme olleet tosi huomaavaisia toisiamme kohtaan ja mies ilmoittaa menoistaakin, vaikka enää ei tarvisi. Minä elättelen toiveita yhteen paluusta, mutta ovatko ne turhia? Onko kenelläkään ollut samanlaista tilannetta? Tai voiko tämmöinen perhemalli toimia?

Nyt kuitenkin paljastui, että mies oli on reilun kuukauden viestitellyt epäsäännöllisesti toisen naisen kanssa. Viestit eivät ole olleet vihjailevia, pääsääntöisesti kuulumisten vaihtoa. Sain tietää tästä mutkan kautta. Edelleen olen valmis tekemään töitä tämän eteen, koska mitään muuta ei ole tapahtunut heidän välillään ja meijän arki ollut ihan normaalia..