Parisuhteessa pahasti jotain vialla
Moro kaikille. En tiedä mistä aloittaisin, koska pitäis kertoo oikeestaan koko tarina parisuhteen alusta saakka ja se on vaikeeta jäsennellä tähän. Noh..Olen alle 30v mies ja parisuhteessa mua pari vuotta nuoremman naisen kanssa. Meillä on kaksi lasta (6v ja 3v). Omistusasuntokin on hankittu. Tilanne on ollut nyt noin pari kuukautta sellainen, että ei kommunikoida kuin pakolliset jutut. Eikä aina niitäkään. Ei katsota toisiamme silmiin. Ei mitään hellyyttä, ei läheisyyttä eikä seksiä. Olen hänelle kuin pelkkää ilmaa. Hän on kylmä ja etäinen. Itse tietenkin myös olen muuttunut sellaiseksi, kun nään ettei toistakaan kiinnosta. Meillä oli pari vuotta sitten pieni kuukauden kestävä ero. Mutta asuttiin saman katon alla silti koska asuntoja ei mun hakemuksesta huolimatta ilmaantunut. Ero lähti hänen ehdotuksestaan ja itse yritin viimeiseen asti, että ei oltaisi erottu, mutta lopulta suostuin, koska hän sitä tahtoi. Hän sanoi haluavansa olla yksin, mutta myöhemmin sain selville, kun olimme sitten päätetty palata yhteen, että hän oli harrastanut seksiä muutaman kerran, tuona eromme aikana juuri tämän eksänsä kanssa, josta hän aikoinaan erosi ja alkoi seurustella minun kanssani. No luullakseni se asia on kaiketi selvitetty. Eikä hän ole sen jälkeen tätä eksää nähnyt. Tällä hetkellä tilanne on tosiaan semmonen, että olen kysynyt mikä häntä vaivaa. Sanoi että ei mikään ja kysyin onko hänellä joku toinen. Sanoi että ei ole. Silti hän on ollut pari kuukautta tuollainen. Itse en viitsi koskea häneen tai kommunikoida, koska tiedän että hän ei sitä halua eikä reagoi siihen mitenkään. Minusta on alkanut tuntumaan onnettomalta tämä suhde, josta ei tahdo löytyä niitä asioita, joita suhteessa kaipaan. Välillä musta tuntuu, että hän ei halua olla parisuhteessa tälläisen miehen kanssa, kuin minä. En ole sosiaalinen. ja olen hiljainen hänen kavereidensa läsnäollessa sekä hänen sukunsa läsnäollessa. Kysyin häneltä tekstiviestillä töissä ollessani, että haluaisiko hän lähteä pariterapiaan. Ei ole vastannut. Ei vastannut siihenkään, kun sanoin viestissä, että näin ei voi jatkua kovin pitkään. Eli hänestä ei saa mitään irti. Ei kasvotusten. Eikä tekstareilla. En tiä kauanko ite enään jaksaa. Lapsetki mukana kuvioissa, joka tekee tämän vielä vaikeemmaks.