Parisuhteessa kränää

Parisuhteessa kränää

Käyttäjä unelmoija aloittanut aikaan 17.01.2009 klo 11:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä unelmoija kirjoittanut 17.01.2009 klo 11:27

Olen ollut kihlattuni kanssa ollut kihloissa nyt kaksi kuukautta.. Ensihuuma on
muuttunut arjeksi ja minua vähän pelottaa tulevaisuus. Onko muita, joilla ei parisuhde
luista kuin ruusuilla tanssi?

Olen sanonut pariin kertaan kullalleni, että kaipaan lisää huomiota, hellyyttä ja
kiinnostusta. Hän sanoo, ettei häneltä tule luonnostaan kiintymyksen osoitukset.
Kuitenkin hän selvästi parhaansa yrittää, että muistaisi minua suukolla tai halauksella.

Käyttäjä helemi kirjoittanut 19.01.2009 klo 13:57

Näin vanhana kuin minä olen, on jo oppinut, ettei elämä ole vain silmiintuijjottamista ja pussailua, se on suurimmaksi osaksi arkea ja työtä.
Miehet ovat yleensä jäyhiä ja jäykkiä noiden tunteen ilmaisujen kanssa, varsinkin kun nainen on jo "omaksi merkitty". 😉 Mutta sellainen mies ei myöskään liirua ja lepertele jokaiselle vastaan tulevalle naiselle.

Käyttäjä Syyskaunosilmä kirjoittanut 19.01.2009 klo 14:15

Hei,

Rakkaus ei säily hoitamatta, joten yllätä sinä hänet ensin. Miehet ilahtuvat hyvästä ruuasta, privaatista tanssista ja yllätys yllätys... seksistä. Se innostaa miestä hellyydenosoituksiin.

Tämän jälkeen teillä on tilaisuus puhua, sillä yleensä silloin asioita on helpompi hoitaa.

Toisaalta, jos tämä ei auta, olette tulleet vaiheeseen, jossa huomaatte toistenne huonot puolet. Aikaisempi rauhallisuus, jota ehkä ennen ihailit paljastuukin flegmaattisuudeksi eli hitaudeksi tehdä aloitteita. Nyt on siis aika siedättää itseään ja todeta, että rakastettu onkin ihan tavallinen ihminen, jossa on hyvät ja huonot puolensa. Uskon, että ne hyvät puolet kuitenkin painavat enemmän vaa'assa.

Onnea elämänikäisen suhteen opiskeluun. Tulee hyviä ja huonoja aikoja, mutta rakkaus kantaa.

Terveisin Syyskaunosilmä

🙂🌻