Parisuhde voimakastahtoisen naisen kanssa.
Hei.
Elämme lapsiperhe arkea ja elämämme pyörii kodin ja lasten ympärillä.Muutimme toiselle paikkakunnalle avopuolison työn perässä. Hän on paremmin koulutettu ja sai hyvän työpaikan.En ole vielä itse löytänyt töitä. Meillä nainen on hyvin voimakastahtoinen ja minulla on vaikeuksia tuoda asioita esille ja kommunikaatio ei oikein pelaa.
Olen yrittänyt asioista jutella ja toivonut muutoksia. Esim. kodin huolenpito on määrätty minulle, teen ruuat, pesen pyykit.Tavallaan ymmärrän sen kun olen kotona, mutta en saa päättää vkolopun suunnitelmista, koska ne on perheen yhteistä aikaa jolloin nainen on jo päättänyt mitä tehdään. Hän kyllä saa tavata kavereita töiden jälkeen, koska on kuulemma vaativa työ yms muita selityksiä. Jos joskus pyydän lupaa käydä moikkaan kavereita vanhassa kotikaupungissa, niin se onnistuu harvoin ja pitää tulla yöksi kotiin. Ollaan keskusteltu asiasta, mutta hän on verbaalisesti lahjakas ja saa käännettyä asiat niin että lopulta en jaksa enään edes yrittää!
parisuhde neuvojalta kyselin apua tilanteeseen, mutta jotenkin en saanut ihan niitä vastauksia mitä kaipasin.
Käski harjoitella kommunikoimaan paremmin ja selkeämmin.