Parisuhde vaakalaudalla

Parisuhde vaakalaudalla

Käyttäjä Jlo aloittanut aikaan 08.08.2018 klo 17:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Jlo kirjoittanut 08.08.2018 klo 17:34

Olen mieheni kanssa olleet yhdessä noin puolitoista vuotta ja tässä ajassa on taphtunut hyvin paljon vaikeita mutta myös hyviä asioita. Nyt olemme siinä tilanteessa, että mieheni ei enää tiedä tahtooko hän olla minun kanssani koska olen mustasukkainen ja hän ei sellaista siedä yhtään, vaikka on minua pettänyt aiemmin ja annoin sen anteeksi ja asia käsiteltiin silloin jo. Kaikki tämä lähti ihan vain siitä, että satuin kysymään että missä hän on ollut kun olimme iltaa viettämässä toisella paikkakunnalla eikä häntä koko iltaan näkynyt, äänensävy vaan kuulemma oli väärä.. Hän saa kyllä sanoa ja tehdä mitä vain, mutta minä en. Mieheni osaa olla määräilevä tai pikemmin välillä alistava, mutta hänessä on paljon hyvääkin. Mietin vain kuinka paljon pitää parisuhteen eteen uhrata? Tuntuu että minä annan kaikkeni hänen vuoksi mutta vastavuoroisesti hän ei sitä tee ja nyt kun hän itse ilmoitti ettei enää tiedä tahtooko minua niin kysyin sitten että eroako hän tahtoo niin sekään ei ollut hyvä, kuulemma ajan kanssa pitäisi katsoa ja päättää, eli hän tahtoisi yrittää jatkaa niinkuin ennenkin, mutta en itse tahdo olla kellekkään mikään ehkä vaihtoehto joka tällä hetkellä olen. Lähteminen ei vain ole ihan helppoa, kun saman katon alla asumme ja yhteistä lainaakin olemme kerenneet ottaa ja tiedän, että eron sattuessa hän ei tule mitään maksamaan ja kaikki jää minun kontolle, kun ovat minun nimissä eikä yksin minulla lyhennyksiä ole varaa maksaa. Olen hämmentynyt ja eksyksissä että mitä tehdä.. Lähteä vai jäädä? 😯🗯️