parisuhde solmussa,vauva tulossa,kaikki sekaisin : (
Ahdistaa suunnattomasti miten olen antanut elämäni mennäkin tähän solmuun..miehen kanssa ei pystytä puhumaan oikein mistään asioista. Hän ei osaa keskustella vaan lukkiutuu itseensä. Minä kaipaisin puhumista kun puhumista olisi ja paljon. Vaikeita asioita mistä pitäisi keskustella mutta mistään ei tule mitään…kaiken kukkuraksi meille on tulossa vauva..pelottaa..toinen yhteinen ja perheemme kolmas. Entäs jos tulee ero, miten pärjään kolmen lapsen yh:na?! En tosiaan tiedä…Elämä tuntuu niin hankalalta…ahdistaa ja itkettää….Tuntuu että kaikista asioista olemme lisäksi aivan eri mieltä..Syyllistän itseäni tästä raskaudesta,että olinkin näin tyhmä että ajauduin tähän tilanteeseen. Kyllähän näitä vaikeuksia oli ilmassa jo aiemminkin. ja nyt kaikki vain vaikeutuu kun tulee yksi lapsi lisää tähän soppaan…😞 lapsi oli kyllä toivottu alunperin. Nyt vain tuntuu tältä. Itkettää nämä ajatuksenikin….en tiedä..tuntuu että aiheutan vain harmia ja huolta kaikille😭 Joskus ehdotin perheterapiaan menoa mutta se ei kuulemma tule kysymykseenkään ..sekavaa sepustusta..vähän niinkuin minun elämänikin..
☹️