Parisuhde, perhe ja Ongelmat
Hei!
Tapasimme vuonna 2004 ensimäisen kerran aloimme seurustelemaan
mutta myöhemmin eroon päädyttiin..
Siitä kului noin 3 vuotta, emme oltu kuultu toisistamme mitään.
tapasimme sattumalta ja sovimme treffit.. siitä sitten seurustelimme noin puolisenvuotta jonka jälkeen päätettiin yhdessä muuttaa asumaan.
Asuimme siellä puolivuotta hän tuli raskaaksi ja lähti sitten 3kuulla pois.
hän ei puhunut eikä vastanut viesteihin eikä kertonut mitään syytä miksi hän halusi lähteä..
tämän jälkeen minulle tuli vaikea ylitsepääsemätön eron jälkeinen ahdistus…
En voinut tehdä työtä enkä mitään, kuitenkin myöhemmin noin parin kuukauden päästä lähdin kokeilemaan työ elämää ja kaikki sujui hyvin. hän rupesi ottamaan yhteyttä viimeisillä raskaus viikolla ja hän ehdotti että tapaisimme niin me sitten teimme. Rupesimme taas seurustelmaan ja kaikki meni hyvin mutta hänelle tuli synnytyksen jälkeinen masennus josta hän ei ole vieläkään toipunut. meidän lapsemme on jo 4kk ikäinen ihana ja suloinen pikkuinen.. tyttöystävälläni on oma asunto johon minun olisi pitänyt muuttaa viralisesti. mutta asuin siellä noin 4kk ja sen jälkeen
tuli riitaa ja pientä kinaa. hän ei mielestäni ole selvästi valmis perhe elämään yhdessä asumaan. joten hän halusi eron ja kun ei voinut luotttaa minuun vaan uskoi kaikkee valheisiin mihin hän halusi uskoa. Myöhemmin En enään kokenut samaa ero kriisiä kuin aikaisemmin mistä kerroin. mutta päätin jatkaa omaa elämää eteen päin.
jonkun ajan kulutta hän soitti ja pyysi minut käymään hänen luonansa. sovimme asiat ja olemme tällä hetkellä hyvissä väleissä. Seurustelemme ja näemme viikonloppuisin vain ja silloin perhe elämää.
Hei kaikki kokeneet, jotka tiedättä miten pitäisi toimia tässä tilanteessa.
minusta kaikki tuntuu niin epävarmalta. tuleeko suhde koskaan toimimaan?
Mistä apua tähän tilanteeseen? Olen varma että olen niin syvästi rakastunut josta en pääse pois josta ei hänkään mutta suhteessa on jotain aina joka ei kestä. ainakin minä olisin itse valmis asumaan ja elämään yhdessä vaikka koko loppu elämän
mutta miksi hän ei? Mikä on se syy vaikka hän sanoo ettei voi elää ilman minua?
tarvitseeko hän vain minun tukea ? Siksi hän ottaa minuun yhteyttä… kun hänellä on vaikee..
minusta ainakin tuntuu niin =/