Parisuhde- mikä se on?

Parisuhde- mikä se on?

Käyttäjä Surija aloittanut aikaan 19.04.2012 klo 18:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Surija kirjoittanut 19.04.2012 klo 18:28

Nyt ei enää omat hartiat riitä. Ja tuntuu ettei ole lisätilaa mistään tulossa… Jos vaikka täältä löytyisi apu… En oikein tiedä, miten tämä toimii, mitä tänne ”kuuluu” kirjoittaa, joten kirjoitan vain.

Olen tuuliajolla. Tunteet ja järki sotii toisiaan vastaan jatkuvasti. Olen nyt 6 vuotta ollut parisuhteessa miehen kanssa, joka tuntui tavatessamme unelmalta. Olemme saaneet ihanan tyttären, joka täytti 5 vuotta jo. En vaan enää meinaa jaksaa mieheni itsekeskeisyyttä, tai siltä se minusta tuntuu. Hän viettää suurimman osan ajastaan salilla ( 5 päivää viikossa 4-5h/ päivä) treenaten kolmea eri taistelulajia ja minä olen kaksin lapsen kanssa. Mieheni ostaa ja käyttää myös erilaisia jauheita/tabletteja, jotka kuulemma kaikki ovat välttämättömiä hänen kunnossa pysymiseensä. Minun kanssani niistä ei voi keskustella, koska minä kuulemma en ymmärrä. Tai sitten asia ei minulle kuulu. Olen tutkinut salaa niitä kaikkia pussukoita ja purnukoita, mutta en tiedä, mitä aineet niissä ovat. Enkä tiedä kuinka ne vaikuttavat tuohon psyykkeeseen.

Tunnen oloni yksinäiseksi, koska mitään parisuhde-elämää meillä ei ole. Mieheni käy tällä hetkellä terapeutilla masennuksen vuoksi, mutta itse masennuksesta monta vuotta kärsineenä, en hänessä siitä merkkejä näe. Ja varsinkin kun masennuksesta aiheutuva väsymys/jaksamattomuus ilmenee vain kun olemme kahden mieheni kanssa. Olemme totaalisesti keskustelujumissa!!