Parisuhde, lapset, uusi mies

Parisuhde, lapset, uusi mies

Käyttäjä Niiskuneiti98 aloittanut aikaan 15.09.2020 klo 00:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Niiskuneiti98 kirjoittanut 15.09.2020 klo 00:39

Haluan kysyä apua tilanteessa joka on mulle vaikea. Olen seurustellut mieheni kanssa nyt reilu 6vuotta. Ollaan avoliitossa ja meillä on 2 lasta, (3 )lapsi ilmoitti tulostaan pari noin kuukausi sitten. Ja oli mulle ja miehelle pieni yllätys mutta tietysti iloinen sellainen. Tilanne vain on nyt hankala koska, olen ihastunut toiseen mieheen.. olen jo puoli vuotta ollut. Tunnemme entuudestaan, tavattiin samaan aikaan kun tapasin mieheni silloin 6 vuotta sitten. Tämä toinen mies on mun oman miehen pikkuserkku… Oma mieheni tietää tunteitani tätä hänen pikkuserkkuaan kohtaan ja otti asian aluksi hyvin. Myös tämä ”pikkuserkku tietää tunteistani ja hällä on tunteita myös mua kohtaan ja ollaan yhdessä mietitty, voisiko elämä yhdessä toimia. Ollaan puhuttu paljon ja kummatkin haluaa olla toistensa kanssa. Mun mies ei tiedä tämän toisen miehen tunteista minua kohtaan. Ja tämä harmittaa sillä haluaisin kovasti kertoa. Uusi mies ei halua tulla meidän väliin vaan odottaa että olen valmis jättämään mun miehen. Haluan tehdä niin mutta en uskalla. Ja se että en uskalla on varmaankin siksi että minulle ei jäisi mitään kai? Tai se että tottunut elämään tietynlaista elämää toisen kanssa ja joka tietää mitä haluan ja tuntee mut paremmin kuin hyvin. Tai siksi että meillä on lapsia? Ja vielä tulossa lisää? En tiedä. Enkä myöskään tiedä mitä tällaisella asialla haen mutta en tiedä mitä teen. Rakastan miestäni mutta en niin kuin suhteessa kuuluu. Hän on enemmänkin paras ystävä, haluaisin kertoa hänelle kaiken, kaiken tästä mun ja tän toisen miehen keskusteluista, siitä että kuinka ihan tämä toinen on ja kuinka hyvin kohtelee mua. Lisäksi vielä, meillä on ollut tämän toisen miehen kanssa parin kolmen viikon säätö silloin mun ja miehen alkuaikoina kun meillä oli pieni tauko, en laskisi ehkä eksäksi, mutta ihastusta se oli silloinkin. Mitä mä teen. Oonko tyhmä vai tyhmä…?!