Parisuhde katkolla abortin jälkeen

Parisuhde katkolla abortin jälkeen

Käyttäjä olivia76 aloittanut aikaan 10.01.2012 klo 16:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä olivia76 kirjoittanut 10.01.2012 klo 16:50

Monen vuoden suhteen ja yhteiselon jälkeen tulin raskaaksi. Itselleni se oli toiveiden täyttymys, miehelleni maailmanloppu ja hän painosti/pakotti tekemään keskeytyksen. Lupasi tukea jos abortti tehdään, muuten lupasi kadota elämästäni eikä puheidensa mukaan olisi milloinkaan halunnut tavata lasta. Taivuin hänen tahtoonsa ja tein abortin. Nyt kaduttaa. En olisi koskaan uskonut joutuvani tällaiseen tilanteeseen. Mies jätti minut joka tapauksessa yksin. En kaipaa moraalisaarnoja, abortti on vastoin omaa etiikkaani mutta en halunnut tähän maailmaan isätöntä lasta. Tukea en ole lupauksista huolimatta saanut ja tulevaisuus pelottaa. Miten tästä eteenpäin?

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 11.01.2012 klo 12:26

Hei Olivia !
Otan osaa ! Kahden keskenmenoni jälkeen tunnen suurta surua että jouduit tekemään päätöksen jota nyt kadut. Käsittääkseni olet kuitenkin sen verran nuori että voit saada vielä lapsia. Ei yksi abortti ole maailmanloppu ja jos lapsen isäkin näin toivoi. Älä kanna huonoa omaatuntoa abortista, muutkin joutuvat niitä tekemään. Kun löydät hyvän parisuhteen niin kaikki varmasti muuttuu. Kaikki aikanaan, nyt on suruaika ja eikä sinun ole nyt pakko jaksaakaan mitään. Yritä kuitenkin löytää ihminen jolle voit puhua ja purkaa tuntojasi. Voimia, jaksamista ja onnea elämässä eteenpäin ☺️❤️

Käyttäjä tunturisopuli kirjoittanut 11.01.2012 klo 17:34

Voi Olivia. Olen todella pahoillani puolestasi. ☹️ Olen pahoillani että jouduit painostuksen kohteeksi. Olen pahoillani että kadut päätöstäsi, itse kadun omaani enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa.
Mutta toisin kuin minut, sinut jätettiin yksin. Olit painostuksen ja kiristyksen kohteena, ja mies toimi silti sikamaisesti ja jätti sinut yksin. Älä tee samaa virhettä kuin minä ja jää vellomaan syyllisyyteen, vaan ajattele järkevästi sitä mitä sillä hetkellä koit. Sinua todentotta painostettiin raukkamaisesti tekemään keskeytys. Syytä siitä miestä, älä itseäsi. Tiedän että syytät itseäsi, mutta sinulla on vielä kaikki mahdollisuus perheeseen ja onneen jonkun HYVÄN miehen kanssa!!

Nyt keskityt omaan hyvinvointiisi ja parantelemaan haavoja. Aika auttaa lopulta.

Käyttäjä butterfly321 kirjoittanut 05.04.2012 klo 13:42

Hei,
minulla myös samanlainen tarina. Lohduttavaa huomata että muitakin on. Itse tulin vahingossa raskaaksi, mies painosti tekemään abortin ja siinä tilanteessa en vaan uskaltanut ja jaksanut tehdä sitä ratkaisua, jonka oikeasti olisin halunnut eli pitää lapsen. Asiasta ei edes pystytty keskustelemaan, vaan se oli täyttä huutoa miehen puolelta. Olen katunut niin mielettömästi tätä ratkaisua. Voimahalit kaikille kohtalotovereille!

Käyttäjä rikotutunelmat kirjoittanut 16.04.2012 klo 11:52

se mies ei ollut mies vaan otus joka ei ollu sun arvonen. koita jaksaa. joskus tulee vastaan se jonka kanssa oot onnellinen ja pääset kulkemaan sitä tietä jonka haluat kulkea. älä luovuta. et oo yksin <3