Päihderiippuvaine mies

Päihderiippuvaine mies

Käyttäjä minna532 aloittanut aikaan 20.09.2014 klo 14:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä minna532 kirjoittanut 20.09.2014 klo 14:23

Voih vihdoinkin uskkalan kirjoittaa asiasta tänne pitkään miettiny ja painanu mieltäni puhua jollekin kun ei ole ketään luotettavaa jolle avautua. Mies on ihana isä kun on kotona ja ihana aviomies mutta kun pääsee ulos ja kaverit soittavat muuttuu hän aivan toiseksi me ollaan keskusteltu niin monet kerrat tästä hänen kanssaan etten enää jaksa puhua. miehelläni on kannabis ongelma.
En edes uskonu ennen että kannabikseen voisi jäädä koukkuun! Mutta itse omin silmin nähtynä toisen käytön monta vuotta tiedän että siihen voi jäädä riippuvaiseksi! Mies ei polta kotona tai tule kotiin silloin kun on polttanu tietää hyvin etten siedä sitä! mutta nyt rupee menee yli käyttö. käyttää 3-4 kertaa viikossa iltaisin ja tulee yöllä kotiin nukkuu pitkälle päivään! nyt ei ole näkynyt moneen päivään koska teitää varmasti kuinka viittuntunut olen koko hommaan. Toisaalta taas tiedän miksi se käyttää. tiedän että hänellä on ollut hyvin vaikea lapsuus ja nuoruus ja tiedän että ne asiat painavat mieltä ja huumeen avulla hänen ei tarvitse ajatella koko asiaa. olen yrittänyt neuovoa, rohkaista ja auttaa häntä ja ollut välillä ilmankin monta kuukautta mutta nyt kun vanha tuttu tuli näkyviin on taas alkanut polttelu ja tuntuu ettei loppua tue. mistä kerään voimia jättää hänet kun toista kuitenki niin paljon rakastaa tuntuu että kaikki puhuvat aina että jätä se mutta entä jos voisin auttaa häntä pääsemään yli tästä riippuvuudesta otenki?

Käyttäjä helemi kirjoittanut 22.09.2014 klo 07:17

Niin hullulta kuin se kuullostakin, voit auttaa häntä, jättämällä hänet. Hän tietää itsekkin syyn lähtöösi, joten hän valitsee, joko perhe-elämä tai kaverit ja huumeet, se on valintakysymys.