Minulla on ollut suhde naimisissa olevan miehen kanssa useita vuosia. Hän on hyvässä asemassa. Viimeisellä tapaamisellamme hän hakkasi minua. Se sattui aivan älyttömästi, itkin ja huusin. Hän hävitti puhelimestani ennen tapaamistamme lähettämänsä tekstiviestit. Otti minua kurkusta kiinni ja totesi, että koska kukaan ei tiedä hänen olevan luonani, hän voi vaikka murhata minut, pyyhkii vain sormenjäljet ja häviää. Osittain tämä pahoinpitely tapahtui ulkona eli silminnäkijöitä saattaisi olla. Kuusi päivää tapahtuman jälkeen kävin lääkärissä, lääkärintodistus siis on. Hain tästä suhteesta helpotusta vuosikausia kestäneeseen yksinäisyyteeni, kuvittelin saavani läheisyyttä ja rakkautta. En tiedä mitä teen ja onko pahoinpitelysyytteelle edellytyksiä? Hän tulee varmasti kiistämään kaiken ja jos todistajia ei löydy niin siinähän on vain hänen sanansa minun sanaa vastaan. Sähköpostiviestejä on, mutta todistavatko ne mitään. Soitanko vain hänen vaimolleen ja kerron kaiken? Mitä hän sitten minulle tekee? Toteuttaa uhkailunsa? Hänellä on hallussaan minusta ottamiaan alastonkuvia ja pelkään hänen kostavan myös niillä.
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.