Paha olo

Paha olo

Käyttäjä Maahan poljettu aloittanut aikaan 16.03.2014 klo 10:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Maahan poljettu kirjoittanut 16.03.2014 klo 10:56

Sain kolme viikkoa sitten tietää mieheni pettäneen minua puolen vuoden ajan. Ilmiantaja oli joku minulle tuntematon, mutta epäilen syvästi tätä uutta ”rakkauden” kohdetta.

Olen aivan hajalla! Kolme viikkoa olen vain itkenyt ja jaksanut nyt viikonlopun Diapamin voimalla. Pahinta on, että mies kyllä sanoo rakastavansa minua ja olisin halukas aloittamaan puhtaalta pöydältä, mutta hän ei.

Mutta nyt hän teki pahimman mahdollisimman tempun. Ilmoitti olevansa viikonlopun toisen kanssa ja jätti minut yksin hysteerisenä kotiin lastemme kanssa…

Auttakaa, kuinka tästä voi päästä eteenpäin!!!!

Käyttäjä pöllöhuuhkaja kirjoittanut 21.03.2014 klo 20:11

Maahan poljettu kirjoitti 21.3.2014 10:27

Uusi päivä taas. Eilen mies kertoi mitä viimeinkin haluaa. Eron. Juteltiin ihan rauhassa. Sanoo että voin jäädä tänne lasten kanssa asumaan, ja tietenkin herra itse myös. Enpä taida pystyä. En haluaisi enää enempää pilata meidän välejä. Enkä pysty tuota enää katsomaan ja leikkimään kotia, kerran se käy painamassa toista. Käyn katsomassa nyt meille asuntoa. Mies on muuttoa vastaan, vetoaa poikiin. Pelkää varmasti elatusmaksuja. Niin ja käy tekemässä eropaperit...

Jep eikä sun tartte sitä kattella, miehesi haluaa pullan ja toisesta pullasta vielä rusinat ja marengin, siis kaiken. Ei ole reilua, tai saahan sitä haluta, jos joku hullu suostuu, mutta ymmärrän täysin tunteesi, eikun vaan rohkeasti etteenpäin pois siitä asunnosta, se on helpompi osa lopulta sillä joka lähtee ja karistaa sen yhteisen kotiympäristön iholtaan ja aloittaa uuden elämän. Sille, joka jää siihen haistelemaan, varsinkin jos on jätetty, niin on hankalampaa.

Anna sen pelätä elatusmaksuja, niin sen pitääkin vähän pelätä. Ja kuuntele rohkeasti itseäsi, anna arvo itsellesi ja kerro lapsille asiasta, niin ettei heidän tartte ihmetellä ja täyttää oletuksilla omaa tunne-elämän sanaristikkoaan. Lapset kyllä selviää siitä, koska ettehän te lähde lasten elämästä, te lähdette vaan toistenne kanssa yhteisestä elämästä poispäin omille urille.🙂👍